God morgon 21 November!
Här är det lugnt! Polkagrisen väckte mig med goss mitt i natten! Idag ska jag till frissan!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon. Ledig dag idag. Ska ut och fota lite kåkar. En härlig höstdag solen skiner.
Sköt om er

Godmorgon!
Jag är i Motala och hälsar på mina föräldrar, blir lite firande av diverse födelsedagar på lördag och idag är vi (jag, sambon och brodern) hembjudna till mormor på lunch. Får se om jag lyckas ta mig igenom hela lunchen utan att hosta lungorna ur mig. Fick penicillin igår mot bihåleinflammation och utöver det är hostan, mina vänner, inte att leka med!
#0 Polkagrisen? Vad har jag missat? Vet ju att kärt barn har många namn, men detta var nytt…? 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 2 Hihi! Jo.. kärt barn har många namn. Är man en kisse från polskipolski och en gosegris och dessutom väldigt söt så är man en polkagris, så är det bara! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#2 Krya på dej.
Själv tar jag det lungt i dag med min skadade hand. Går på värktabletter och antibiotika. Ska gå på hockey i en match långt från högsta seriernas glamour och stora publik.
Ha nu en bra fredag allesammans.
God dag!
Sista timmarna på jobbet denna vecka och så sitter man man med en deadline !!!
Hoppas hinna klart innan jag måste hem och packa in Grabbarna Bus i transportboxarna och bege mig till båten. Charlies första utlandstripp !!!
Hoppas han kommer att gilla hyttlivet. Linus bara älskade att hoppa emellan alla nivåer (hyllor, stol, bädd…) typ inte-nudda-golv. 
Ska bli så kul att komma tillbaka till TUROKs välordnade utställning.
Elica - kommer du vara där?

Japp, sista timmen innan avfärd till Åbo-båten. Blir ju Finlandspremiär för mig och Maxwell. Allt packat förhoppningsvis. Skall bli så kul….
Kommer följa LinusCRX som en skugga, hon har ju mer vana med Åbo-utställningar än mig 
Önska oss lycka till, vi kommer nog se många snygga Finska CRX….
Lycka till och ha det trevligt