Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 326 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-11-20

God morgon. Ser blankt ut ute. Med andra ord kan det kanske vara halt. Vet att det började bli halt i går eftyermiddag när jag körde hem de sista skolbarnen på småvägarna. Bussen ville på sina hålla gå en egen liten väg. Ledigt idag. Skönt.

Sköt om er och ta det försiktigt när ni är ute

Dolleminas
0

#0 Njut av att vara ledig!

Här har precis ungarna gått till skolan och den yngste och jag är hemma.. (iof sover han än) i eftermiddag ska jagiväg på en föreläsning, även fast jag är sjukskriven så ansåg chefen att jag bör vara med och lyssna så det blir till att åka iväg, sen måste jag få gubben min att hjälpa mig få lite adventfint, ok att det är en vecka kvar men antar det blir som vanligt att nu börjar hans övertidsarbete (så har det varit nästan alla år…)

AnneAlva
0

Godmorgon!

Gårdagen bjöd på otroligt tråkiga nyheter (ej kattrelaterat) och jag har blivit vrålförkyld igen så jag är lite sänkt idag. Ska dessutom åka med tåget 4,5 timmar senare idag hem till mina föräldrar, hade hoppats på att vara frisk ju!  Sitter nu och väntar på samtal från vårdcentralen för jag misstänker att det kan röra sig om en kombinerad bihåle-/öroninflammation. Rynkar på näsan

Hoppas ni alla har en bättre dag än jag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Dolleminas
0

#2 Vännen då… krya på dig, drick honungsvatten, om inte annat så för värmens skull… Skickar en varm kram till dig!

AnneAlva
0

#3 Tack, det är välbehövligt, är rätt ynklig just nu. :/

S*Godreign's Cornish Rex

Sewena
0

Efter snöfallet igår så har det nu fryst till och det är inte roligt att gå ut. Jag är kanske en av de få som verkligen hatar vintern..men det snart blir det sommar igen…

Ska snart ut o shoppa loss men sen väntar läxläsning, man ska ju bli utbildad och för hoppningsvis undersköterska med inriktning på utvecklingsstörning/funktionshinder.

Krya på er alla som känner av förkylningar m.m…

MagicPaws
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sitter med en helt underbar men nyfiken 10 månaders bebis i famnen vid namn Agnes som jag är barnvakt till, hon är mitt lilla lånebarn ;)

vad tyx?

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Fraggelfia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är det för en dag idag? Är det en vanlig dag? Nää det är ingen vanlig dag, för det är Fridas födelsedag!

Japps, jag fyller hela 29 år idag och tänker fira dagen i lugn och ro. Det är strålande väder ute och ca 8 grader kallt. Har foglossningar men ska ta mig ut med hundarna i skogen en sväng tänkte jag. Får väl sitta på en stubbe när de rejsar loss!

Osså ska jag såklart passa på att mysa en hel massa med lilla Cornish-bebbam Justice For All! *lägger in bild*

#2 Huvva, det lät inte alls trevligt. Krya på dig!

#6 Vilken liten sötis! Du har det du gör idag allså.

MagicPaws
0

#7 Åååå så fin hon blivit!!
Hehe jo men bara till 13-14 dock men då hinner jag nosa bebis massor

AnneAlva
0

#7 Grattis på födelsedagen, hoppas den blir toppen!

S*Godreign's Cornish Rex

Dolleminas
0

#7 Grattis!!! Men foglossningar…hmmm känns som om jag missat nåt spännande…Obestämd Ha en skön dag!!

MagicPaws
0

#10 Hehe jo, hon hemlighåller ju saker Tungan ute eller bara glömt  *tihi*

[Johanna84]
0

Idag är det kanon väder i Hudiksvall det kom lite snö igår så det är vitt och fint…. Jag har varit ute och gått i skogen med hunden och nu sitter jag inne i värmen och dricker kaffe…  Idag ska jag bjuda mamma och min syster på middag… (jag avskyyyyyyyyyyyyr att laga mat, det är så tråkigt) men men… roligare att laga åt flera än att bara laga mat åt sig själv…

Ska försöka få tid att fota katterna idag också… Sushi växer så det knakar Glad

Ha en bra dag allihopa!

Leffe
0

Hudiksvall är en helt underbar stad

Rexjen
0

Har suttit hemma och idag pga av huvudvärk, blä!

# 4 krya på dig stackare! Skickar en imaginär kram till dig!

#7 Grattis gamling, *fniss*du är ju hela 7  månader äldre än migTungan ute

#10 De väntar kanske kull?Tungan ute