God morgon 19/11-08
God morgon. Gick som vanligt upp klockan fyra. Gjorde mej i ordning medan katterna fortsatte sova på sängen. Fick i mej kaffe och smörgås. Ser kallt ut där ute i mörkret.
Ha nu en bra dag allesammans.
God morgon. Här hemma satt katterna runt mig och stirrade när klockan ringde och jag väl vaknade. När jag gick upp så sprang de före ut till köket och talade om att deras mat var slut. Alla utom Pysen. Han låg kvar under täcket och sov i värmen. Han kom sedan när de andra var klara med sitt ätande.
Sköt om er
Gomorron, det är mörkt ute för det mesta av snön har mer eller mindre regnat bort… -5 ute och snart dags att göra nåt vettigt…
ska fara till en arbetskompis, och sedan besöka jobbet en stund för att komma hemifrån, sen får jag se om jag orkar fara och hälssa på en äldre bekant här på orten (man kan tro att jag blivit med i PRO, men det beror mycket på vilka intressen vi har…) Tänk nu är det bara 2 veckor kvar till Almas nedkomst… det krymper.
*Gäsp* Killens klocka ringer kl.6 och jag kan ligga kvar i sängen, men vad hjälpte det när jag inte lyckades somna om. *Suck*
#2 Här är det oxå ca -5 men lite snö har vi kvar även om det inte täcker marken. Ååå nedräkningen har börjat alltså!! Härligt!! 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
God morgon!
Vaknade vid åtta av att Elvira tyckte att jag skulle gå upp. Hennes ord är min lag, och jag klev upp, matade katterna, åt frukost och läste några sidor i min bok. Nu ska jag ut och gå lite tror jag! Morgonprommenad!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon.Har varit uppe i några timmar ,och fastnar framför datorn trots att jag har annat att göra..Solen , en blek ljusgul lampliknande sak,kämpar för att lysa upp tillvaron för oss här på bottenvåningen.Svår fight!
Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hej där!
Sitter ensam på ett hotellrum och borde plugga men orkar inte. Skall hjälpa min mor skriva in en sak i ett dokument i alla fall.
Är i Sollefteå i jobb men åker hemöver imorgon.
Nu skall jag gå och äta lite mat.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God eftermiddag till er alla!
#2 Åhh…jag längtar…ehrm…Tjroven längtar efter att få se sina ungar! 
#6 Stackare…pluggar och pluggar. Sänder en styrkekram till dig!
Annars så har dagen flytit på bra.
#7 Vem gör inte det…
krama om Tjorven och Dina från oss…
Godnatt - nu är jag jättetrött - idag har jag varit på jobbet i tolv timmar. Ute är det halkigt så det blir till att gå eller ta bussen till jobbet imorgon. Har inte lust att åka ikull med cykeln.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet