Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 223 ggr
EvaG
0

God morgon 17/11-08

Nu är det måndagen 17/11-08. Det är morgon, mörkt, kallt ute, trötta ögon och man försöker sminka sej med en katt på axeln. Tappade koppen med kaffe. Bryggde en kopp till, Smörgåsen i golvet och självklart med smöret nedåt. Måndagmorgon, allt är underbart. Kan det bli bättre?

Ha nu en toppendag allesammans hälsar Eva muttrande något om måndagmornar.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Hoppas ni alla får en bra dag. Nu ska jag iväg på mitt arbetspass.

Eine
0

God morgon!

#0 Känner igen det där,fast för mig var det inte kaffet och mackan,bara äggkartongen med 2 råa ägg i.Inget jag ville stå och torka upp när jag knappt fått upp ögonen..men nu bör resten fungera i dag, eller hur?

# 1 Du är duktig Leffe, och hur känns det i höften?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

aggeelin
0

Godmorgon! Det ser ut att bli en solig, kall vacker dat!

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MyTwiggs
0

Jag har sovit med en katt på kudden och en annan på ryggen under täcket. Det innebär att jag legat i samma ställning hela natten. Obekvämt, men vad gör man inte? Flört

Ha en bra dag allihopa!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Godmorgon!

Jag är helt förstörd (trött) idag också, det är nog bara att inse fakta att jag börjar komma i den åldern då kroppen säger ifrån när den under en upprepad period får för lite sömn och för mycket alkohol. Ytterst besvärligt. Glad Idag ska jag befriande nog inte göra någonting alls, ser redan fram emot det!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AlexH
0

jobbar hemmifrån, maken är på utbildning så jag kör hela hushållet själv med ungar hundar och katt och jobb idag  phu!

Ska nog ta en lite paus och åka och se om mitt paket på posten kommit - jag har fått för mig at träning är bra för en ( eller rättare sagt jag är så förtvivlat otränad att jag inte har något val än att börja) Jag har köpt en slider *fniss* såg så löjligt enkelt ut att jag antar att den bara måste funka Kyss

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

RacerDonnans
0

Här rullar allt på som vanligt. Imorgon åker jag till Sollefteå tre dagar på jobb så då kommer jag inte ha tid att titta in här så mycket.
Ha en fortsatt trevlig dag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

[Johanna84]
0

God dag…

Jag jobbar kväll ikväll… Har klippt klorna på kissarna och hunden idag… Katterna går utmärkt att klippa på, Sushi låg och purrade hela tiden.. Men med hunden är det kämpigt och har alltid varit…

Städat har jag också gjort…

Imorgon ska jag till vetrinären med Enya för att ta bort stygnen efter kastreringen, det ser jättefint ut och är läkt nu… skönt skönt. Sushi ska få följa med som moraliskt stöd till Enya Flört 

Ha en trevlig måndag eftermiddag och kväll

Inlägget är låst för nya kommentarer