Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 344 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 16 November!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag somnade igår låg Kischa på min kudde och när jag vaknade likaså. Kyss

Jag är dödstrött! Det blev en lång och intenssiv resa som tar på krafterna! Idag tror jag att det blir till att ta det riktigt lugnt!

Ha en bra dag allihopa!

Bjuder på en god morgon-bild!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God morgon.#0 Flitig kisse som skrapat ihop de fina priserna medan du sov.Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

#1 Visst är hon! Flört

Synd bara att det saknas en BIS-buckla för JW! *suck* Hon fyller 10 månader fyra dagar innan BIRKA och jag får inte ihop det på något vis för att ställa henne en gång till innan hon byter klass. Tur är dock att hon är Junior Winner för mig med eller utan häftiga bucklor!

www.mytwiggs.com

Leffe
0

Fin är hon hur du än vrider och vänder på bucklor med mera

Rexjen
0

#0 Vilken (s)katt!Kyss

Eine
0

#2 Men det är väl inte hela världen? ObestämdVisst är hon mer än en meritkatt? GladVisst är hon en liten vän som du ska leva med i många år,oavsett hur hon går på utställning?Kyss Titlar är ju bara utanpåverk…

RacerDonnans
0

God dag! Familjen på badhuset och jag röjer lite grann. Här är det vitt ute igen, äntligen. Det blir så mycket ljusare då och vilt m,m syns så mycket bättre ute på vägarna.

#2 Förstår hur du känner. Det är inte hela världen som Eine också påpekar, men ändå lite snopet, även om hon är guld värd både med och utan bucklor så…. Att vara så nära en JW och sen inte ens kunna ge henne chansen att ta titeln (sen kan man ju alltid förlora BIS även om man lyckas hitta en utställning, men då har man i alla fall haft chansen).
Jag vet precis hur det kan vara, även om det inte var riktigt samma sak, inte alls lika s tort, men stort nog för mig. Jag höll ju på att driva alla till vansinne i Rissne då min älskade Stacie (både med och utan vinster) endast saknade 3,5poäng för att komma med på årets kattlistan som vuxen och jag ansåg konkurrensen som för hård och hade gett upp om några poäng den dagen. Det kändes så snopet att vara så nära något sånt eftersom jag tidigare inte haft någon inkvalad katt där. Nu tog hon ju sitt BIV och vännerna runt om blev glad att jag äntligen blev tyst, och jag fällde en tår (sen kommer hon ju inte komma på någon topplacering och hon kanske tom hamnar utanför listan ändå, men hon fick sina kvalpoäng i alla fall).
Hon är i alla fall en läckerbit din tös och jag hoppas hon kommer ge dig många härliga familjestunder framöver. De är ju trots allt viktigast. Det är ju det man får leva med hela livet.

Nu skall jag städa vidare. ha en fortsatt trevlig dag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

aggeelin
0

#0  - åh vilken stilig kisse!

Har varit till affären och nästan frös fingrarna av mig Gråter, fy för allt regnande, tar det aldigr slut?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Leffe
0
MyTwiggs
0

# 6 Ja, det är nog en klassiker och det är en del av att ställa ut katter. För mig är prioriteten faktiskt först och främst sällskap och vardag med katterna, sedan utställning och sist av allt avel. Prio ett är redan uppfylld och det räcker för att göra mig euforisk Flört Allt annat är bonus!

# 7 Du får gärna komma och hälsa på och träffa henne någon dag! Det var så trevligt att ha dig på besök sist!

# 8 Här också! Nu kommer vintern!

www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

God eftermiddag!

Jag är trött som bara den idag, har sovit periodvis under dagen till och med. Var ju på resande fot med Twiggie torsdag till lördag och när jag kom hem igår var det bara att börja ladda inför den stora höstfesten som idrottsutskottet på min studentnation planerat inför så länge. Blev en seeen natt och en trööött Anne såhär på söndagseftermiddagen. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

# 10 Inte illa pinkat! Jag hade aldrig orkat parta igår! Flört

Jag sitter och updaterar Kischas sida med utställningsresultat och liknande! Skrattande

www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

#10 kul!! Både med fest och resa, men förstår att du är trött. Själv var jag på Jamtlinatt med tjejerna fredagkväll och där var det mysigt skall ni veta. Nergrävd jätte där bara näsa och tår stack upp, vittror, maran, troll, kvarngubben, vita frun…………

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

#10 det är ett elände att vara ung och stark..kör hårt..Skrattande