Morgon 14/11-08
I morse stängde jag av den skrikande klockradion och vände på mej och låg kvar alldeles för länge i den varma sköna sängen. Resultatet blev att jag blev utan frukost och kaffe och får stressa till arbetet. Självklart måste jag in här först.
Facit av det hela blir att god försvann från god morgon. Ha nu en bra fredag allesammans.

God morgon!
Idag ska jag tentaplugga heeela dagen (och hela helgen sen också..).
#0 Jobbig start på dagen, hoppas resten blir bättre!
#0 Hoppas dagen reder uppsig…
#1 Tänk på att sova också…
Här ömsom regnar det och ömsom snöar (det är nollgradigt…) men det blåser friskt!! Tänk att det är fredag, vart tog veckan vägen?? ikväll har äldsta sonen hockeyträning sen ev spelar han match/cup imorgon (de är många i laget så de får se vilka det blir) + att ev kommer syster yster med familj på besök, och maken har tänkt sig till skogen med hunden våran (givetvis på annan ort
) och jag är ordinerad vila och inga hastiga röresler eller lyft, ska bli intressant lösning men på nåt vis blir det nog bra…

God morgon.Har just matat kattungar, och resten av flocken kastade sig över det goda.Missunnsamma typer..Kattungemat är visst allas
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag blir GALEN, jag har haft ryckningar i näsan hela veckan, hela nästippen och det STÖR mig! Har inte kunnat somna pga detta
Jag som så väl behöver min sömn… Har jobbat 55 timmar den här veckan så det har varit tufft. Det är så skönt att det är helg!! 
Hoppas ni alla får en toppenhelg!