OT - Vill bara gråta...
Dessa två artiklar handlar om en tjej som är 20år, på väg hem från krogen blir hon våldtagen av en kille som flirtat med henne hela kvällen…
http://www.nsd.se//NYHETER/ARTIKEL.ASPX?ArticleID=4122944
http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4308911
Kan själv inte fatta hur man kan göra något sådant… karln har tydligen två barn på 3år & 5år, hävdade att han inte haft sex med henne trotts spermabevis i hennes trasiga trosor…
Det är min vän som är tjejen… och när hon berättade det för mig ville jag bara skrika… gråtit massor inatt för att jag lider med henne, att hon skulle behöva uppleva något så hemskt hade jag aldrig velat.
Min älskade vän… enda jag kan göra är finnas till för henne, har gett henne ett halsband för att hon alltid ska veta att jag tänker på henne.
Bönar och ber att han blir fälld… domen kommer den 10:e på måndag…
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
finns inga starka grabbar/tjejer som vet var han bor??
De kan ju ta med en liten blomma också för att gratulera till miraklet!
DNAbevis finns ju?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#1 Nä jag hade gärna gett han en omgång eller två om jag kunnat…
*Fniss* jo verkligen ett mirakel… han sa att de inte haft sex, han var inte ens kåt och för full… så hur det då lyckats kan man ju undra.
#2 Inte att rekommendera att du gör själv..
# lögn lögn och förb*d lögn…
DE kanske inte har haft sex heller även om HAN har haft sex. Det är en tolkningsfråga.
Jag blir helt svart i synen när jag tänker på sådana övergrepp och han ska vara glad att jag inte vet vem han är… Jag har blivit alldeles för inspirerad av Stieg Larsson 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#3 Nä jag vet… men vad jag vill och vad jag gör är inte samma sak som tur är … hade velat kastrera honom utan bedövning oxå… som man gör med smågrisar… fast långsammare! 

Blir så arg när jag hör det här
kommer ta oerhört lång tid för henne med känslor och allt annat.Hoppas verkligen han blir fälld.
De som våldtar,det skulle vara lagar för hårdare straff …
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
#3 bra idé, med slött verktyg förstås..skämt åsido, det är alldeles förfärligt med sådana här övergrepp, stackars flicka..
Fy vad hemskt
Hoppas han straffas för det han gjort…på ett eller annat vis
Fruktansvärt!!! ARG!

Verkligen hemskt, finner ej ord… Ser ändå två bra saker: hon orkar anmäla och genomgå rättegång och de kunde arrestera förövaren. Jag är imponerad av att hon orkar göra det hon kan för att sätta honom bakom lås och bom! Mycket starkt!

Gråter med dig och din kompis.Vår grannes son ligger på sjukhuset med magen uppsprättad.Någon hoppade på honom med kniv.Nu är det inte livshotande längre utan läget är stabilt.
Stolt ägare till tre La permer

Stackars tjej, tänder ett ljus för henne och skickar styrka.
Min dotters kompis blev överfallen i sommras av en elit idrottsman, samma som är misstänk för mordet på Pernilla.
Jag slutar aldrig fundera på vart världen tar vägen varför gör man varandra så illa.
En kastrering med osthyveln är på sin plats tror jag.
Jag tycker att det är helt på sin plats med boktips i denna anda! Stieg Larssons Män som hatar kvinnor (och de två andra böckerna i trilogin Milenium) Läs dem! De stärker… och inspirerar

Våldtäktsmän borde straffas med kastrering!
www.mytwiggs.com
Jag har läst dem.Jättebra! För övrigt tycker jag män som begår våld mot barn och kvinnor, ska hängas ut i media.Ingen pardon, det har inte de visat heller!
Som jag ofta säger: "Det finns FÖR många idioter i världen." 

Huff, så trist å lese. Håper venninden din også klarer å se hvor sterk hun er som faktisk klarer å gjennomføre en anmeldelse og rettsak. Det viser at hun er sterk, og ikke lar seg knekke. Han hadde nok ikke regnet med det.
Når det gjelder idioter, tror jeg de får som fortjent en eller annen gang i livet, (eller etter for de som tror på det)
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
2år… och 78.900 kronor i skadestånd…
http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=4340701
Och ändå kan jag inte säga att jag tycker det var tillräckligt… 
Men å andra sidan bättre än att han skulle gått fri.
Rättvisa denna gång med andra ord.
Hoppas att han skäms bakom lås och bom! Flickans självkänsla kostar nog mer än 78.900 kronor, men jag hoppas att hon har många fina vänner som ger henne ett stöd. Det är tyvärr ett faktum att skammen en våldtagen kvinna känner nästan blir ännu tyngre när järningsmannen döms. Det är en skam som helt saknar mening, men den finns där, oförklarlig eller ej. Det är väldigt svårt att vara ett offer, så jag hoppas att hon har familj och vänner runt sig den första tiden dygnet runt!
www.mytwiggs.com

Selv om straffen er lav, er det jo en seier at han ble dømt. Vet ikke hvordan det er i Sverige, men i Norge blir de fleste saker bare henlagt. (kommer ikke til domstolen engang).
En trøst er jo også, at sexualforbrytere er blant de som har lavest rang i fengselet, og derfor ofte har det tøffest innenfor murene. Helt til pass for de!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

#0 Men så hemskt! Hoppas att hon kan återhämta sig!
Håller med er alla och skönt att han blev dömd ändå!
#20 Pus- du har en poäng där, vet också att de har lägst rang så det är bara att hoppas att han får det riktigt tufft!
#21 Tyvärr så hamnar de flesta sexbrottlingar på ett särskillt fängelse för att det inte ska "råka illa ut" så de brukar klara sig bra med andra jämnlikar…
Dock är straffen för sexbrott och mord/vållande till annans död på tok för låga i sverige enligt mig.
En fyllis körde på två barn fick bara typ 6mån.
En bekant till mig blev sexuellt utnyttjad av sin far, fadern fick bara 1½år men minus häktningstiden på 3 månader… och de kallar dom straff…?

#22 Håller med till fullo - straffen för dessa brott är alldeles för låga!
Det finns så oerhört många exempel där man undrar vad ett straff är…….
det gräsliga är också, att fängelsestraff hjälper inte för dessa människor(??)De behöver vård,avprogrammering och kemisk kastrering..

#24 Precis så!