God morgon 12/11
Kroppen vrålar *nej,ligg kvar i sängen*,men tanken på svart kaffe fick upp mig ändå…puh
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Kan bara hålla med att min mage säger stopp!!! Pojkarna skjutsade maken till dagis/fritids idag och dottern gick till skolan utan knog…
Tänkte bara tala om för er som inget vet… Jag var med om en bukoperatin förra veckan (planerad sådan) så jag har varit rätt så osynlig eftersom jag inte orkat sitta uppe hela tiden, är hyfsat mörbultad än men det blir bättre… stavfel får ni ta för smärtstillandet gör att jag inte tänker lika klart…
#1 Krya på dig.
Själv är jag numera ofta illamående vet inte varför. Måste bero på att jag oftare nu lägger mig tidigare och vaknar tidigare. Kroppen är ännu inte van omställningen till normal tid.
Sköt om er
#2 Sköt om dig du också, går det bra på jobbet med dina uppgifter??? antar det måste vara en skön känsla att få komma tillbaka efter ett sånt långt uppehåll…

Det är mycket magproblem idag verkar det som!
#1 Hoppas du mår bra!
Efter två dagar med allt för mycket press, stress och ångest för mitt eget bästa bråkar min magkatarr mer än någonsin. Jag har just fått i mig frukost och medicin, så jag hoppas det blir bättre.
Idag har jag möte och jobb, får se hur det blir med det.
Hoppas ni får en bra dag alla och ni som inte känner er hundra får krya på er!!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
God morgon! Jag har massor att pyssla med idag!
Tjohooo!
Ha en bra dag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Om ni var miljonärer och hade er försörjning på det torra för hela livet, skulle ni jobba då?Jag skulle inte det.
Nu jobbar jag ju inte, men om..
# 6 Jag skulle fortsätta jobba flextid på veterinärkliniken, och satsa på alla cylindrar på konst och katter! Det vore livet!
www.mytwiggs.com
Jag skulle arbeta även om jag vann eller ärvde en massa pengar , men kanske inte 40 timmar i veckan kanske gå ner till halvtid eller 2 dagar i veckan, vill fortfarande komma ut och ha arbetskoleger m.m
Jag tror att om jag skulle komma över så mycket pengar att jag har råd att köpa boende , större hus/gård i utkanten av stockholm så skulle jag göra det och därefter be att få arbeta på distans :) mitt jobb är väldigt flexibelt, så jag jobbar 1-2 dagar i veckan hemmifrån som det är idag :9
Goddag föressten :)
#7, #8, kul att höra.Jag själv har så många hobbies så det kan fylla hela min dag om jag vill,därför skulle jag skippa jobb.Vänner har jag också , både goda och i bra antal, så det sociala livet skulle inte utarmas heller.
Jag skulle nog jobba t.ex. två tre dagar i veckan. Det är en social bit som jag upptäckt att jag saknat när jag gått sjukskriven länge.
#0 Samma som mitt huvud då… men steg upp för att fixa lunch till karln…
Mår inge bra… men försöker hålla mig uppe ändå
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
# 9 Jag förstår. Så är det ju med mig också, och jag har tur som kan njuta av mina hobbies på arbetstid, eller hur? 
www.mytwiggs.com
#6 Jag hade ställa upp som volontär för olika djurorganisationer, köpt ett stort härligt hus med hägn till katterna och så en eller 2 röda mellanpudlar samt stängsel runt så de kunnat springa lös på gården.
Jag drömmer ofta om vad jag skulle gjort om jag vart rik… kul att få fantisera ibland, särskilt för mig som har så stor fantasi 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
# förstår hur du menar.Men du hade dem ju även om du vore mångmiljonär, så du kunde du syssla med det på just hobbybasis?
#13 Något i min stil faktiskt.
Stort hus med öppna spisar och stor tomt med fruktträd och blommor.Trädgårdsmästare/gårdskarl för grovgörat.En Islandshäst att rida på, två stooora hundar,fin kattgård,ja listan kan göras lång.Jag har också livlig fantasi
Tänk att en morgontråd kan bli så OT..

Säger godkväll!
#1 Krya på dig, har märkt att det varit lite tystare.
Själv har jag haft en akut tandläkartid så jag har varit rätt mosig idag. En tredjedel av en tand sprack loss igår så jag har sovit dåligt och haft rätt ok ont.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.