NORAK 8-9/11
RD-gänget och fickludd här på forumet drog till Oslo i fredags. I bagaget hade vi Gråis, Gafsan, Ninni, Moi, Myslie och Lotus.
Vi bodde på ett mysigt hotell och hotellfrukosten var kanon, nästan höjdpunkten på hela resan
Helgens resultat;
Lördag:
IC S*Rex Dandy Ben-Gali the Blacksmith, Gråis, CAGCIB
IC FIN*Metsäkansan Corleona, Moi, Ex1
S*Rex Dandy Ninni, Ex1 och NOM
PR S*Rex Dandy Tygra the Architect, Myslie CAPIB och NOM
PR S*Lakriskattens Arraksboll, Lotus, CAPIB-->IP
Söndag:
IC S*Rex Dandy Ben-Gali the Blacksmith, Gråis, CAGCIB-->GIC
IC FIN*Metsäkansan Corleona, Moi,CAGCIB
S*Rex Dandy Ninni, Ex1
PR S*Rex Dandy Tygra the Architect, Myslie CAPIB-->IP
IP S*Lakriskattens Arraksboll, Lotus, CAGPIB
Grattis för era resultat!!! Vilka domare var det?

Grattis till resultaten. Pussa Gråis extra från mig 

#1 Moi och Mysli hade Eiwor Andersson. Gråis, Lotus och Ninni hade Sara Ojaniemi på lördagen. Moi och Gråis hade Jaana Jyrkinen, Lotus, Mysli och Ninni hade Hanne S. Sneum på söndagen
#2 Gråis skickar nospussar tillbaka

Gratulerer med flotte resultater!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Grattis till fina resultat
Grattis till fina resultat!
Massor av grattulationer!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Härligt, stort grattis till finfina resultat!

Grattis till cert och titlar!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Grattis! Kanonbra!

Grattis till de fina resultaten! Härligt att resan betalade sig så bra.

Ett jättegrattis!! Vilka fina resultat.
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Åååå Grattis!! Pearl hälsar grattis till pappa Mysli för nya titeln… även Idril skickar en nosis till snyggkillen!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

#12-#14
Tur att det var någon som tog bilder iaf
Jag fotade ju inte ens den spekatkulära frukostbuffen!
Grattis.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis! Gick resorna bra?

#18, Tack så mycket! Jo resorna gick bra, vi körde nonstopp på vägen hem. Tyvärr var vi så långsamma om att be om dispans så vi fick snällt vänta tills utställningen var slut 18:00…
GRATTIS! Vilka fina resultat!

Är det någon som har samtliga CRX resultat?Är nyfiken på de norska katternas resultat.
Stolt ägare till tre La permer

#21 Jag ska kolla i katalogen då jag kommer hem. På lördagen var det bara vi svanskar och på söndagen kanske fyra norksa crxar, tre kattungar tror jag. Ska kolla då jag kommer hem, lovar att uppdatera dig 

Jo jag vet att det var tre norska kattungar.Pratade med matte igår och hon bad mig hälsa till den röda kattens matte/husse att hon var lika förvånad över till vem BIVet gick till.

#23 BIVet gick till helt klart till rätt katt. Vi var förtjusta över hennes chokladpaddas haka, mmm! Sånna bra hakor ser man sällan. 
Vad bra att du vet vem matte till katterna är, jag fick bara med mig lördagens utställningskatalog hem, vill komplettera resultaten på NRR utställningsresultatlista. Om du känner henne har du säkert koll på resultat? Kan du PMa mig plizz

Tyvärr har jag inga resultat och kan inte katternas riktiga namn bara färg och stamtavla.Om jag fixar fram katternas namn kanske vi gemensamt kan komma fram till lite resultat.

#25 Ja, jättesnällt! Jag vet att hennes lilla hona blev BIV iaf. Har du hennes mail? Jag vet inte ens vad hon heter *pinsamt*

Nix ingen mail hon tillhör dom här om inte använder datorer.

#27 Nämen! Finns sånna