Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 592 ggr
EvaG
0

God morgon 11/11-08

God morgon på er. Snart redo att ge sej i väg till arbetet. Det går nu ganska bra att gå upp på mornarna, men längtar ändå tillbaka till nattskiftet. Det är blött och mörkt ute. En tråkig höstdag med andra ord. Hoppas ni får en bra tisdag nu allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AnnMarie
0

God morgon! Idag (snart) ska jag till läkaren och visa upp min vänstra fot som opererades för 5 veckor sedan. Hoppas fotdoktorn blir nöjd med resultatet. Senare idag är det möte på jobbet och då ska vi få besked om hur kommunen har beslutat att genomföra sina besparingar, dvs om vi får behålla våra jobb eller inteObestämd

AnneAlva
0

Godmorgon!

Sitter och laddar inför städdagen på studentnationen. Den återkommer varje termin innan den stora höstbalen så nu ska här skrubbas tills det blir så rent att man kan spegla sig i golven. Glad Senare ikväll kommer en kompis över på försenad födelsedagsmiddag och tårta. Det blir en av de sista gångerna vi hinner ses innan hon flyttar till Oslo i helgen, jättetrist. Rynkar på näsan

#1 Håller tummarna för dig idag, både vad gällande doktorn och kommunledningen!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RacerDonnans
0

God morgon!

Barnen har fotografering på skolan så morgonen har varit kantat av att göra sig extra fin och en hel del speglande.
Ha en fin dag nu skall jag på jobbet.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MyTwiggs
0

God mogron!

Vädret är då sanneligen inte toppen, men jag tänker anamma min självdiciplin och gå ut idag… i alla fall en liten stund!

Skulpturer ska jag göra också!

#1 Hoppas du får behålla jobbet (och foten)! Jag hållar tummarna!

# 2 Städa på! Jag ska också städa lite!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnnMarie
0

#2 #4  Hemkommen från fotdoktorn och han var nöjd, jag kan ju både vicka på tårna och stå/gå. Han ville sjukskriva mig ytterligare en vecka men det vägrade jag, är såå less på att gå hemma.

Nu återstår mötet på jobbet Kl.15. Tyst

aggeelin
0

Godmorgon!  Hoppas det blir bra med foten… jag var också envis en gång att börja jobba men jag ha de lite för bråttom…

Vet ni, så här i november ja höst och vintertid tycker jag faktiskt om mörker. Jag tycker om  att sitta inne med tänkdaljus. Och idag är jag hemma och rättar tenttor igen och sitter med ljus på bordet. Härligt. Sen eftermiddag ska jag ut coh fika med en kompis och prata katt…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

EvaG
0

Dags att säja god natt och sov gott!

Medarbetare på Vilda västern iFokus