Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 400 ggr
Eine
0

God morgon 10/11

Hittade ingen tråd så jag börjar väl! Mörkt och grått ute, och det märks att jag saknar flera taklampor..suck..

I kväll kommer iaf en väninna på besök, vi har inte träffats på många månader.Det ska bli roligt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Goddag!

Hes som attan är jag idag, hesare än igår som en jämförelse för er som hörde min "ljuva" stämma igår i Skogås. Dagen har hittills bjudit på frukost på sängen och kommer fortsättningsvis även erbjuda tårta och trevligt sällskap. Japp, jag fyller år idag. Skrattande Regn och rusk ute så jag planerar att ha en innedag idag, likaså bra det, är trött efter helgens utställning och ser fram emot en lugn dag.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

#1 Grattis Anne!Stor kram och krya på dig!

Leffe
0

#0 Vilket mörker med för få lampor, men lägre elräkning. Mörkret försvinner när det kommer trevligt besök.

geb003

Här utanför mitt fönster låter det som om det blåser storm och ösregnar. En riktigt ohärlig höstdag alltså

Sköt om er

LinnB
0

#1 Grattis!!! Skrattande

Idag väntar ett riktigt otrevligt läkarbesök. Jag gruvar mig mycket. Förutom det har jag inga planer. Ska bädda ner mig med katterna ikväll och se på serier, måndagar är inte min favoritdag.

Ha en bra dag alla! Glad

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Leffe
0

#4 Måndagen är veckans bästa dag. Tänk att det är en hel vecka till nästa måndag - alltså är måndagen en bra dagSkrattande

Avots
0

#1 Grattis Anne på födelsedagen!

Det som var så soligt och fint i morse då jag vaknade men nu blåser det och regnar småspik låter det som. Jag och katterna tillbringar vår sista dag i Stockholm, i morgon bär det hemåt igen skall bli skönt.

Nu bor vi i lillebrors hus, katterna tycker det är jätteroligt, två våningar och en trappa att springa upp och ner för, hade vi en sådan hemma så hade jag nog inga överviktiga katterGlad

LinnB
0

#5 Hahah, du har en poäng där! Skrattande

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

MagicPaws
0

#1 Grattis grattis!!!

Här storstädas och tvättas för fullt… katterna springer omkring och ÄLSKAR att "hjälpa" matte i städningen även om matte inte uppskattar det så mycket som katterna tycker hon ska. Tungan ute

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Eine
0

#8 jag städar och ryter tyst,…ska en matta skakas så ska fem katter hjälpa till:Ut genom dörren,in genom dörren,under mattan och på mattan..

MagicPaws
0

#9 Tihi jo men det hade jag kunnat leva med hellre än när de "hjälper" med de vikta tvätthögarna till garderoben… dock hamnar de bara utspridda på golvet SkrikandesTyst

Eine
0

#10 det gör mina också,och kan även öppna skåpdörrar..

MyTwiggs
0

God dag!

Jag är trött! Jag har varit på läkarbesök idag jag också. Det var helt okej. En ny trevlig läkare för en gångs skull.

Nu ska jag ringa några samtal som jag fasar inför.

(ock ett som jag inte fasar inför)

Ha en fortsatt bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

#12 kanske en tröst att de du pratar med varken ser dig eller kan bita dig genom telefon!Var tuff!Kyss

[Wiveka]
0

#1 Stort grattisSkrattande

Sashimis
0

Grattis Anne!!

Dolleminas
0

#1 Grattis på födelsedan!!!!

rexmamma
0

#1 Grattis på födelsedagen Anne! Jag önskar dig ett bra år med söta kattungar "pronto"  !! SkrattandeSkrattande

[Johanna84]
0

#1 Grattis på födelsedagen! Jobbigt me förkylning.. uscha, jag har varit förkyld sedan i början på juli, käkat en kur me antibiotika, men det är nåt J*ligt envist virus som aldrig vill ge sig.

Idag har jag tagit det bara lungt, varit ledig och haft kvalitets tid med katterna och hunden. Har även varit till vetrinären med Enya. Nu ska jag städa sen kommer lill syrran hit och umgås lite, vi ska spela lite Guitar Hero (askul!!) och sen se en film, Mysigt!

Ha en trevlig måndag kväll allihopa!

pallemaxwell
0

#1 Stort grattis på födelsedagen.

Här tvättar man efter helgens utställning och så är det städdag här hemma. Katterna hjälper till så gott de kan Flört

LinusCRX
0

GRATTIS ANNE!!!! Hoppas dagen har varit bra! Tack för ilördags.Duvisade Linus-plutt så fint. Viken tur vi hade!

JohannaK
0

Grattis! Grattis Grattis!!!!!

EvaG
0

Ha den äran AnneAlva!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AnneAlva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj, tack så mycket allihop! Jag har ätit tårta och fått vackra blomster idag. Bifogar bildbevis. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

emiya
0

Ett sent grattis, AnneAlva! Låter som om du hade en trevlig födelsedag!

Har varit på kurs hela dagen och är så trött, så trött… Natti, natti alla!Skrattande

MagicPaws
0

#23 Så vacker ros!!!

Eine
0

#25 Vacker ros till vår vackra Anne!

MagicPaws
0

#26 Jo helt passande!! :)