God morgon 2008-11-09
God morgon. Idag ska jag iväg och hälsa på några Cornishar och dricka en kopp kaffe hoppas jag
Sköt om er
God morgon!
Idag ska jag ta i tu med några beställningsjobb, sen ska jag fira min pappa på FARS DAG!
Ha en bra dag allihopa! Jag tror inte att det är så många pappor som håller till här, men en och annan! Alla ni andra ska också ha en jättebra dag!
Dagens nos till alla pappor!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God förmiddag!
Glad Fars Dag till alla fungerande pappor, önskar jag!
Försöker ta mig upp ur en håglös och ledsen stämning, ska nog ta lite mer kaffe..
Det är inte alltid bara roligt och smärtfritt att vara kattägd,och jag känner extra med dig AnneAlva och alla andra med sorger som gäller era katter.
Sköt om er alla!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag vaknade av Sushi imorse, hon låg och tvättade mitt öra… Väldans mysigt verkade Hon tycka…
Sen blev det en skogsprommis med hunden. Nu dricker jag kaffe och ska snart pallra mig iväg till jobbet… Känns inte såå spännande.
Pappa får ge sig till tåls, han får sin farsdags present imorrn istället.. 
Ha en härlig söndag allihopa!
Tänkte besöka min fars grav dagen till ära. För övrigt är det inte så mycket som kommer att hända. Bör länga mej tidigt då det är tidig uppgång i morgon igen. Ha en bra söndageftermiddag allesammans.

Idag har det varit full fart från morgon till nu. Vi var iväg till kyrkan eftersom tjejernas kör skulle sjunga på en musikgudstjänst. Alexandra hade ett solo och Filippa var självklart lika duktig ändå, hon har fått börja barnkören ett år tidigare etersom de egentligen tar emot barn från 7år. Det var lika roligt som vanligt att se och lyssna till dem. Det är en duktig kör.
Sen hade vi farsdagslunch och fika här hemma med farfar med familj och vår "egen" pappa såklart. Min pappa får vänta till senare i veckan, men jag skall överraska honom med något då han minst av allt anar det. Det är nämligen en pappa som ställer upp med allt i vått och torrt, en sån som man aldrig kan ge tillbaka lika mycket som han ger, men man får visa hur mycket han betyder på något sätt i alla fall.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.