kärleksQat

Jättefina bilder! Hon ser ut att ha det mysigt med Qat ändå även om han inte orkar hålla hennes tempo
.

#3 underbar bild…the lovers 
Vad fin han är! Vad heter hans dejt mer än Sara?

Så mysiga bilder.
Stolt ägare till tre La permer
Tihi men vadå han vill ju kela oxå inte bara sex sex sex hela tiden… han är ju romantisk 

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Mysqater
Detta är ögonblick ur två katters liv, tänk om det vackra paret själva kunde skriva diverse kommentarer..

hmm vid närmare eftertanke kanske det är lika bra att de inte kan det..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Nejmen! Vilken romantiker han är! 
# 12 Ja, vi får nog vara tacksamma för att de inte han kommentera 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Mysig bildserie. Vad vacker hon är #4 

#8 CH S*Bimsie's Meushi heter hans dejt
# 14 tack!
Dt är min "lilla" Sara som ska ha sin tredje kull (hoppas jag), det blir spännande att se vad det blir av den här kombinationen

#6 de har det mysigt! Han har inte en chans att hänga med i hennes tempo.
#8 ärligt talat är han ju lite tjock nu och ser väl mest ut som en liten klump på bilderna ovan, men fin är han min sQat! Och i bild #5… 

!
#12 men Eine, det syns ju vad de tänker.
Hon spottar och svär. lockar och pockar över att han inte agerar. Nej, skojar bara det är urmysigt att se att de är så kärleksfulla mot varandra.
Lilla Sara är ljuvlig! 
Qat är en så´n myspropp. Kommer ihåg att Yavanna nästan vände ut och in på sig själv för att få ett nyp till när hon var på date hos Qat

Ha ha, vilken charmör! Älskar bild nr 2, det är precis så där mysiga som jag vill att hanar ska vara. Jag är helt säker på att han till slut offrade sig så Sara fick det hon ville
Hoppas vi får se några söta Qataror (Qat + Sara) om nio veckor!
Jisses här händer det grejer!!!! Gu va spännande!
#15 Det kommer ju bli massor med mini-Linusar ju
. Massor med nospussar från blivande storebror!

#17 sant! Det var äkta kärlek då också.
#18 Qat är en sådan trevlig hane på alla sätt och vis, en äkta gentleman ut i tåspetsarna och visst ställde han upp. Fick veta av T i dag att Sara fått sig en liten avskedsknäpp innan hon hämtades.
#19 massor av mini-Linusar låter inte helt fel, du vet ju hur mycket jag gillar din kille! Hoppas att Maria också tycker att det är okej med många små-linus. 

#19 #20 Det är helt okej med mig om det kommer ut ett gäng med små-Linusar om de blir lika snygga och trevliga som stor Linus 
… kanske måste planera in en litet gosbesök….
Håller tummarna för att det går bra hela vägen nu!

#22 Du är så välkommen så!

#24 Sara är en av de trevligaste tjejer jag träffat, sååå snäll. Kul med bilderna från brottningsmattan, hon gjorde någon sådan variant med sQatten också fast mer åt kramhållet. Några gånger hade hon Qat i en sådan björnkram att de trillade ner från sängen.
Blir det bara bebisar så vet jag att de kommer att bli urtrevliga!
Kan inte bli annat med en sådan mamma…
…och pappa. 

Vad roligt att se lite bilder från Saras dejt med Simba, bra resultat blev det också
Åh vilka söta brottningsbilder med Sara och Simba!
#29 Kan bara hålla med *kär*