Din absolut vackraste bild!
Cornishar är det vackraste jag vet! Det är ingen överdrift! Visst kan de vara bra fjantiga, gulliga, tokiga och rent av lite frånstötande ibland, precis som alla andra levande varelser, men det finns inget som går upp emot en frisk och vacker cornish när allt kommer omkring!
Nu vill jag se era absolut vackraste cornishbilder!
MalinJ visade upp en bild som bara får mig att känna mig tillfreds. En underbar, klockren och kärleksfull bild!
Här är min absoluta älsklingsbild någonsin på mina katter. Jag vill se fler fina bilder, och jag funderar på om inte en liten skulptur finns i potten om det blir så pass många bidrag att ett lotteri kan komma i fråga (ehumm då är min bild inte ett av bidragen, men kanske lite inspirerande?)
1 bild per person! Hoppas det blir några stycken! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Detta är min, för tillfället, allra vackraste bild. Jag blir alldeles varm i magen när jag ser den, varje gång också. Men jag har massor av vackraste bilder!

# 2 Den är fantastisk!
www.mytwiggs.com
#2 Så söt!

#7 Förresten, tror ni den bilden skulle göras sig i canvas? (det finns ju en otroligt stor vit tom vägg i sovrummet just nu……)

Åååå så många fina bilder! 
Nästa vecka lottar jag ut en skulptur bland de som lämnat bidrag! 
www.mytwiggs.com

#8 Den skulle vara gudomlig i canvas! Vita väggar är till för att täckas. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#11 Får man bidra med mer än en bild
#7 ABSOLUT! Hanna fixar 

Hade inte tänkt bidra med något för jag orkade inte kolla igenom mina foton, men det vore ju nästan skamligt att inte visa upp någon vacker bild när så många andra bidragit med riktiga praktexemplar. 
Den här är på Isis, CH S*Djäknens Great Gift of Godess, och är tagen för ca. ett halvår sedan. Mitt hjärta smälter när jag ser den här bilden för den är så typisk Isis, det är som om man kan se hela hennes väsen i en hoper pixlar, helt fantastiskt! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vilka underbara bilder

#16 Åhh vilken vacker bild! Helt otrolig, jag gillar kontrasten svart mot vitt och så två olika ögonfärger! Mmm Isis.
Jag vet inte om man får lägga in fler bilder på sin vackraste bild. Satt och kikade igenom bilderna från vår första kull och hittade denna på Sivis och mamma Pullan. Visst är de lika!
# 18 Det är rätt! Ta lagen i egna händer du ;) Men du får bara en lott 
www.mytwiggs.com

#19 Hi hi, jag såg att du hade skrivit EN bild längst upp när jag postat. Jag lovar att jag inte ska posta några fler bilder 

# 20 Du får gärna posta fler
Men du får inte fler lotter för det!
Det är faktiskt sant att man kan ha fler allra vackraste bilder när man har fler allra vackraste katter 
www.mytwiggs.com

Det är svårt att välja. Men sen råkade jag på denna bild. Egentligen försökte jag knippa en någorlunda bild av min lilla devon - och tog tiotals kort (som blev allt annat än lyckkade). Elica satt på stolen och såg lite fundersam ut, så jag knäppte också en av henne… Och jag tycker i denna bilds stämning finns det lite av "gamla mästare"
- ja den är mörk, men i mina ögon är det en perfekt porträtt av Elica. 
Och när jag tittade - stämningen kommer inte riktigt igenom när man laddar bilden… synd.

Denna har jag lagt ut förrut.. men jag äälskar denna bild. tyvärr är den tagen med mobilkamera och väldigt dålig upplösning så den går inte att förstora, annars hade jag tagit den till att ha på väggen hemma. Jag ärlskar hans hormonkinder och uttryck som säger ungefär: är du höär nu med en lkamera igen!!?? (han tycker inte om att bli fotat, oftast vänder han bort huvudet när han hör att kameran slås på - ifall han inte hinner gömma sig 

#16 DEN är grym i canvas!!
# 25 Det är en fantastisk bild!
Jag har en fin bild på Fritz (f. ö. #25s barnbarn) 
www.mytwiggs.com
Ja det finns så mycket vackra bilder - satt och funderade blan våra men tog denna - en bild full av liv och karft - här kommer jag - ta mig som jag är - fy tusan vilken fart jag har - bäst att hålla om huvudet…
# 28 Den är helt underbar!
www.mytwiggs.com
#29 Tack - har inte sett det innan men tittar man noga så "rullar" Prada svansen så att bebben hamnar mjukt - smart drag av en mamma.

#18 det där är nog en av de snyggaste bilder jag någonsin sett!
You rebel you! ;)
#25 behövs ingen ljudbild, det syns ju hur han spinner! 

#34 Vilken festlig bild
Otroligt fina bilder!
Det är inte lätt att välja bild, jag har många favoriter.
Här är en bild på Sessie som jag gillar, inte bara för katten utan för bildharmonin.

Okej eftersom man får lägga in flera utan att påverka lotteriet måste jag ju lägga in denna…
Det är S*Zoot'z Bellini & S*Härskarringens Idril, båda gravida i olika skeden och de stöttade varandra i allt, och har även haft alla ungarna tillsammans utan några särbehandlingar oavsett vems ungar det var.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Bellini & Idril, Idril är moraliskt stöd till Bellini som gått över tiden med dräktigheten, här dagen före förlossningen då även Idril deltog tills första ungen anlänt innan hon återgick till sina egna små.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Vilka underbara bilder! Jag vill se mera 
Fär att inte tala om den här bilden… Tagen av Lena Lindström
www.mytwiggs.com

Nu när ändå alla släpper loss och presenterar fler bilder…. 
Här är en bild på lilla Maya bara någon minut gammal. Hela atmosfären var laddad med lycka vid det tillfället
.
Underbara lilla söta Maya 

Här är en av mina favoriter. En då sju år gammal Pysen försöker sova med ett helt gäng småttingar runt sig. Han är inte ens pappa åt dem. Tycker bilden säger så mycket om temperamentet på vår ras

#55 Jag älskar också den där bilden på Saga, mormor upp i dagen!

En bild på min allra vackraste katt som tyvärr var tvungen att flytta i från mig. Hon bor nu som en mycket älskad kastrerad ensamkatt i en härlig familj i Boråstrakten. Om inte om hade varit så hade hon nu fått en eller två kullar med vackra personliga cornishbebisar hemma hos mig.
Hon är inte bara vacker utan också precis som alla andra cornishar väldigt personlig.
"Sascha" Shangri-La Purusha
Vilka underbara bilder ni har!!! Jag funderade ett tag för att bara välja en bild men det var jättesvårt ….
Denna bild säger mer än ord vad kärlek är …. min allra första cornishkull och bebisarna är bara fyra dagar gamla, lillflickan säger godmorgon till bebisarna …
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Sen denna bild …. bebisarna är inte ens ett dygn gamla och kivas efter samma tutte … och bildar på samma gång ett hjärta … :D
www.shaneequas.com
En bild till, oxå på bebisarna men nu 9 veckor gamla och de sover i hög i klätterställningen … ofta trillade en ner men var lika snabbt uppe i goshögen igen! :D
www.shaneequas.com
Sista bilden …. Ciqan i handen på en av lillhussarna, sover tryggt ….
www.shaneequas.com

Ylva - vilka bilder! Hur bra ska de inte bli sedan när du lärt dig kameran till fullo!? Pussa älsklingsPucken från mig är du snäll! 

#66 Du ska absolut vara stolt över denna bild! Den är jättefin! Många kattungar och dessutom i en ålder då de är som mest livliga.
…sedan behöver vi väl inte tala om att vi limmat fast dem? Hihihi!!!

#67 ha ha ha, nä det vill vi ju inte berätta, och inte hur lång tid det tog att tvätta bort limmet sen…….

#62 Hur har du lyckats undanhålla en så underbar bild från mig? Hmm. Tänk jag tittade på bilden och såg bara hjärtat direkt före jag läste din text.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Vilka kanonbilder ni visar på era katter.. ..helt fantastiska!!
Här är en bild på min kastrathona här hemma.. ..visst är hon fin.. ..lilla "Myran".
Bilden är tagen av min gode vän Patrik Palm.
´ha det gott
lillan

Mina absolut bästa bilder är nog gamla pappersbilder, men äntligen har jag fått en scanner som jag skall koppla in framöver så skall ni få se flera av de ni sett tidigare men i bättre kvalite´.
Här kommer i alla fall en bild som gör mig varm i hela kroppen och som gör mig stolt över både mina två och fyrbenta familjemedlemmar. Den är så harmonisk.
En bild på Heman och minstingen Filippa i somras då de varit på promenad och tog en tupplur i skuggan på altanen. Heman slappnar av, mår gott och litar till fullo på min sexåring.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Är det, det minsta konstigt att vi är förälskade i Cornish Rex?De är och förblir min passion!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Kanske ska tala om att det va min LaPerm jag postade en bild på.
Innan nån tycker att han ser konstig ut för att vara en Cornish 
Att det finns så många vackra bilder! MyTwiggs du lär få svårt att välja!
#70 och 77 Tihii jag tyckte väl att den var ovanligt "rufsig" för att vara cornish. Men superhärlig bild, man vill bara trycka ner näsan och gosa i allt det där mjuka lurviga 

Jo.. han lite för ruffsig för att vara cornish=)
Tänkte att det nog är bäst är förklara det innan nån undrar 
#77 #81 Inte alls lika fin som en Cornish förstås.
och jag såg att det inte var en sådan på bilden, men valde att inget säga

#84 Nänä det är bara så omöjligt!
men den svarte är jättefiiiin!
Här är en bild på Peter med sin ömma moder Theia. Peter älskade sin mamma och hon var så tålmodig med honom. Brottades när han ville det och så. Vid detta tillfälle var dom lite "solrusiga" och vänslades i januarisolen, och jag tog en rad med bilder.
Några dagar senare flyttade Peter!
Det blev inte de vackraste bilderna jag har men denna stund är fortfarande lite magisk på något sätt.

Så många vackra bilder!!
#0 Tack! Min sambo kan verkligen få till riktigt fina bilder ibland 

Simba