Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 290 ggr
LinusCRX
0

God morgon 8 november

God morgon!

Tidig morgon. Jag står startklar med två grabbar med avfärd mot Skogås. Blir kul att träffa alla rexägda som ska dit.

Hoppas ni får en bra lördag!

Trollhassel
0

Jag har tillbringat natten på sjukhus och känner mig ganska skakad. Nu kommer de iallafall skynda sig lite med utredningen av min ständiga huvudvärk. Hoppas att det inte är något farligt men det känns riktigt läskigt faktiskt. Jag var påväg till en fest igår (helt nykter) och tuppade bara av. Tur att min arbetspolare Robban var där!

Nu ska jag äta frukost och sen bär det av till reptilmässan i Norrköping! Lite fler djur i hushållet skadar ju aldrig :P Det kommer bli tusenfotingar (2 olika arter) svarta änkan (2 olika arter) och X antal fågelspindlar…kanske en och annan bönsyrsa också ;) Hoppas att jag kan hitta lite intressanta varelser.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Leffe
0

#0 Hoppas ni får det trevligt i Skogås
#1 Låter inte trevligt varken med huvudvärken och med reptilerna

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag ska iväg på en hundutställning idag. Jag har gjort förstapris-skulpturer till utställningen och en arbetskompis till mig är ansvarig för utställningen. Det ska bli spännande.. Sen är det bara chill som gäller!

Lycka till, alla som ska på utställning idag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

Säger lycka till inför utställningar i helgen!
#1 Låter inte alls bra, förstår att du är orolig. Skönt att de tar tag i det nu i alla fall. Hoppas verkligen ni hittar något som du kan få bukt med så du slipper dessa problem i framtiden.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.