Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 556 ggr
Eine
0

God morgon 7/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi fick kattungar i går kväll.De kom några dagar för tidigt,och  jag tackar min lyckliga stjärna att jag var trött och inte åkte på ett viktigt möte!

Sköt om er idag!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Johanna84]
0

God morgon! Grattis till kullen Eine!! Glad 

Jag ska ta en fika med min lillsyrra idag, sen ska jag jobba ikväll…

Ha en bra dag allihopa!

Avots
0

Godmorgon!

#0 Grattis till kattungarna!

Jag skall i väg till tandläkaren i dag, inget roligt!

Men efter det skall jag hem till en kompis och titta på hennes nyfödda dotter, desto roligare!

EvaG
0

Grattis till kullen! Själv är jag ledig i dag. Trodde jag skulle sova hela dagen efter  att gått upp klockan 5 varje morgon och varit dödstrött. Vaknade redan klockan 7 helt pigg. Vad ska man då göra under dagen när man är ledig och räknat med att sova. Funderar på om jag ska gå och träna. Det är något jag fuskat bort den senaste tiden. Ha nu en helt underbar dag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

#0 Grattis
#1 Jobba inte för hårt
#2 Lycka till hos tandläkaren
#3 Sån´t är livet

Till alla: Sköt om er och hoppas ni får en bra fredag

[Wiveka]
0

Grattis till sötnosarna, Eine!

Ha en härlig fredag, allihopSkrattande

MyTwiggs
0

God morgon!

# 0 Grattis!

Hurra Hurra! Idag är Twiggie glad glad glad och det är en bra bra bra dag! Jättebra! Den bästa dagen på säkert ett halvår! Det är sant! Nu kommer jag att vara manisk resten av den här dagen och det första jag ska ta i tu med är att skicka iväg en skulptur till Spotless!

Ha en lika bra dag som jag tänker ha!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

#0 Grattis, så skönt att höra att du var hemma och härligt med nya småttingar.

#3 Javisst kan det vara ironiskt. Man är jättetrött när man måste upp och jättepigg när man får sova.

Själv är jag rätt tom idag. Det blev inte bättre då jag fick veta att min man åkt till brunflo för att jobba med personalen på Konsum pga att de blivit bombhotade idag. I tisdags var det avspärrat hela dagen i Östersund vid Lidl och bombgrupp var här från Stockholm. Då var det en kartong med hushållsopor som två tjejer ställt ut med texten bomb på.
Nu är det en vid Konsum i Brunflo. Även denna står det bomb på men någon har utvecklat det lite vidare och lagt dit någon form av elektronik så den skall tas på allvar. Antar att det även denna gång är ett "busstreck", men de måste ju ändå ta det på allvar. Suck, detta är vad våra skattepengar går till när vi behöver dem till vård, skola m,m.
Vill ni läsa om eländet så titta in på www.op.se eller www.ltz.se

Hoppas ni alla får en bra dag!!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
0

#7 Årets händelse där uppe. Här nere är det avspärrat var och varannan dag någonstans

MagicPaws
0

#0 Grattis!!! Härligt, hur många och vad blev det?

Själv ska jag dona och slita, har ont som tusan i ryggen men måste ändå stortvätta då det inte blivit gjort på länge för att både jag och killen varit krassliga.

Och så har jag Ravi och Pearl instängda i kattrummet så de ska få bekanta sig, Ravi är så söt, rullar runt, tittar på henne med sina vackraste blå ögon och försöker med allt för att flirta med henne men hon bara morrar och fräser.

Nåja det tar ju ett tag, går ju över sen, hoppas på parning i helgen så jag får fina bebbar om ca 2 månader.

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Eine
0

#9 det blev 4 st väldigt rakpälsade små krabater--siameserSkrattandeska kolla närmare snart,vilka kön det är.

MonicaLagerquist
0

Grattis till kullen Eine.

Själv varmkör jag symaskinen idag för att hinna få ihop så många kattbäddar till morgondagens propaganda utställning.Har inte haft någon sylust tidigare i evkan.Nu har jag ont i ögonen idag men nu har jag ju liksom inget val.Det är bara att ta piller och sy ändå.

Stolt ägare till tre La permer

RacerDonnans
0

#8 Tja, jag vet inte om det gör saken bättre att ni har fler. Sen kan man kanske också se till att Jämtlands län har mellan 120 000-13 000 invånare och Stockholms län nästan två miljoner. Om vi då har två sådana här händelser på ett helt år (nu samma vecka) bland 130 000 personer så är det fortfarande procentuellt mer per invånare än om det är bombohot två ggr/dag i ert län. Kan bara tillägga att det nu kommit in ännu ett hot i Östersund vid Willys.

Jag tycker dock det är lika illa var det än sker och mår illa av all pengaförstörelse överallt runt oss men det antar jag att du också tycker så detta inlägg var bara en parentes.

Vi har ca 12% av landets yta men endast 1,5% av befolkningen på denna stora yta. Vi borde ha harmoniskt här och klara att ta hand om alla oroliga ungdomar tycker jag.

AnneAlva
0

Goddag!

Är sjuk och sambon är ännu sjukare, vi är just ett grannt par just nu… Medan jag sitter och säckar framför datorn ligger han i soffan och sover till en film. Glad Det blir en lugn dag, ska försöka kurera mig så mycket som möjligt inför morgondagen då jag ska gå assistent på SK. Ni får hålla tummarna för att jag blir bättre under dagen!

#0 Grattis till de fyra små gosnosarna! Ullis satt på nålar hela mötet igår när hon fick veta att det Irmelie som skulle föda. Skrattande

#6 Iiihhh!!! TystSkrattande

#7 Trist med sånt, hoppas de kan få fatt i de som "busar" och få dem att förstå…

#9 Hoppas på att många krulliga, fina bebisar snart ska bli tillverkade!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RacerDonnans
0

#6 Missade att glädjas med dig. Så skönt att ha en sån dag.
#13 Krya på er!!! Och kan bara berätta att de faktiskt redan fått tag i de två tjejerna som la ut "bomben" i tisdags så det borde ha avskräckt till nya dåd, men icke!

Eine
0

#11 jag tycker du är jätteduktig som syr trots dina ögonbesvär..

#13 krya på dig och ta med värktabletter..

AlexH
0

Goddag

grattis till Siamesrna Eine! vilken tur! då får vi massor med missar att gula med, Jag hör av mig när jag funnit en tid att komma förbi *kram*

idag är det jobb hemma som gäller.

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

miano
0

Hej alla!

Grattis Eine till siames kullen.

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Eine
0

#16 det blir efter er stora utställning..då kanske Tiyata också fått ungar..puh..ibland kommer allt på en och samma gång.

Tack vänner,för alla Grattis!