God morgon 6/11-08
God morgon säjer en Eva som snart faller ned i något comaliknande tillstånd. Gud vad jag är trött, men nu blir det ledigt fredag till söndag. Underbart. Vill tillbaka till nattarbetstiden.
Ha nu en bra dag allesammans.
Jag gör mitt andra pass idag och ser fram mot det. Har gått lättare än vad jag trodde att komma upp på morgonen. Det svåra har varit att lägga sig på kvällen och sova
Sköt om er

God Morgon!
Ska iväg till läkaren med lilltjejn nu på morgonen och sen bär det iväg på urnsättning, skönt att få det gjort så man kan gå vidare.
Ha en bra dag allihopa!

Godmorgon!
I dag skall jag åka ner till Stockholm, för ett tandläkarbesök i morgon och så kattutställningen i Skogås på lördag, så just nu är det packning som gäller…
Ha en bra dag!
God morgon!
Gårdagen hade inget slut för mig. Jag har inte sovit i natt. Jag låg och skruvade mig i sängen till klockan 6, då gav jag upp (lite sent) och började läsa Stieg Larsson. Jag måste väl ha slumrat till en stund i alla fall, för sen klockan nio lite drygt så vaknade jag till.
Igår gjorde vi kattmat och nu funderar jag och Josefin på vad vi ska viga denna dag åt.
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon!
Jag har sovit som en stock hela natten och ska försöka njuta av min lediga dag innan jag ska jobba helg:P
Förmodligen ska vi ut och leka i skogen en stund. Vi får väl ta lite kort nu när det är så frostigt och fint ute!
*Gäspar yrvaket* just vaknat… säger väl en hel del om hur jag sovit inatt… fast de som läst mina inlägg förstår nog varför.
Idag ska jag på HCM scanning, både nervöst och spännande… ska bli skönt att få det gjort i alla fall, finns inte så många tillfällen här uppe man kan göra det så.
Har dessutom ont mellan skuldrorna efter att jag envist bar ner en 50liters säck med djupfryst mull ner i källaren… ajaj. "Är huvvet dumt får kroppen lida" ja visst!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

#4 Stieg Larsson kan man bara inte sluta läsa då man börjat. Har varvat med att läsa samt lyssna i bil till hela serien och de är fängslande.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
# 7 Håller med! Jag nästan fasar inför när filmatiseringen är klar. Kommer de att lyckas? Jag skickade med Josefin den första boken idag. Nåde henne om hon inte läser den 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com