God morgon 5/11-08
God morgon. Det låter det, men ta bort god så stämmer det mer med verkligheten. Gud vad trött jag är. Nu börjar det till och med att bli ont om tid. Så nu ska man stressa oxå utan att vara vaken. Hoppas ni får en bra dag allesammans säjer en så gott som sovande Eva.
God Morgon….
Jag ska snart iväg till vetrinären med Enya som ska kastreras idag Jag är lite orolig faktiskt…
Man vill ju inte se sina djur ha ont…
Just nu går hon runt och är väldans missnöjd över att det inte finns nåt käk framme….
Ha en jättebra dag allihopa!
Gog morgon.Ljust och fint ute.
#0 Du får se det positiva.
Det är trots allt en morgon! En början på en ny dag med nya möjligheter!

#1 Det går säkert jättebra!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon!
Jag har mycket att göra idag och jag ska fortsätta jaga en person jag inte fått tag på på en vecka! *suck*
I kväll kommer Thomas och Josefin så det blir lite ny kattmat gjord. I kväll blir det också myskväll med Bonde söker fru!
Jag är mycket nöjd med resultatet i det Amerikanske presidentvalet för övrigt! 
# 1 Lycka till med kissen!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God dag!
Här är det lunchrast på kogården. Ikväll blir det som sagt kattmatslagning och bonde söker fru! Jag hejar på min lilla kusin för fulla muggar! Jag är nog lika nervös som hon var när hon pratar med killarna, hihi. Och hon vägrar dessutom avslöja vad som händer:P Men iaf, heja Hanna!
#3 jag är också mycket nöjd med Obama som president i USA
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#1 lycka till med kastreringen
#3 Bonde söker fru är kul! Kikar vi på här med.
Idag fullt upp med nya hittekatterna. Ska ta bilder och lägga ut.
Nu är jag hemma och precis lika trött som i morse. Jag har nog fått något virus från djuren som går i ide.

God kväll kära vänner!
Längesedan man var här och skrev på forumet. Mycket har hänt hos oss, en blivande avelshane har blivit blivande sällskapskatt, parning är på gång och vi ska på utställning. Samtidigt är det massa i skolan och allmänt mycket i livet. Och höstmörkret gör ju inte saken bättre. Men ajg hoppas på att ta mig i kragen och börja skriva mer igen :)
Hoppas alla haft en bra dag <3