Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 423 ggr
EvaG
0

God morgon 4/11-08

God morgon säjer jag till er. Inte är man van att gå upp så här tidigt, men när min arbetsgivare vänder på min arbetstid så blir det så. Har alltid arbetat natt nu ska man börja på morgonen. Puh säjer jag. Ha nu en bra dag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

Nu ska jag jobba mitt första riktiga pass på 14 månader. Ska bli kul, men samtidigt är jag spänd hur det ska gå.

Sköt om er

RacerDonnans
0

God morgon!
#0 och #1 Får önska er båda lycka till idag. Själv skall jag iväg på min första praktikdag så idag är det visst första för flera av oss.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MyTwiggs
0

God morgon!

Idag ska jag ta ett krafttag med min hemsida tror jag! Skrattande

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God morgon!Ni är så duktiga ,går på jobb och praktik.My Twiggs uppgift låter lite skönare,den kan man sköta hemifrån.Jag ska bara ner på stan med en väninna och hämta mina nya glasögon och göra andra små ärenden.

Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

zoolatri
0

Ja lycka till alla ovanstående, även Eine, hoppas glasögonen blir bra och är sköna att ha på sig:)

Jag ska sitta här och kladda med min cortison-salva, för jag har fått myrsyra i ansiktet. En fin blåsa på överläppen och en stor fin blåsa på ena ögonlocket. Det gör jä-ligt ont!

Eine
0

#5 de sitter fint.Men hur i hela h*eFörvånad fick du myrsyra i ansiktet??

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

EvaG
0

#5 En bra fråga och det låter inte trevligt.
Nu ska jag gå till sängs. Hur lång tid kommer det att ta innan man blir van att gå upp på morgonen egentligen?
Sov gott!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

zoolatri
0

Hehe, det hade blivit någon sorts hävert effekt så den lilla "blåsan" man klämmer på för att pumpa fram myrsyra var helt full… Det var C-H som skulle fylla på och råka skjuta upp en stråle som träffade oss båda. Men honom träffade det bara på axeln som tur var.