Stilstudie Gafsan!

#1-3 men vad fin hon är!! 
Gafsan är bara sååååååååå snygg!! Hade nästan betalt hur mkt som helst för en sån goding som henne! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Hon är ju bortsett från att hon är väldigt fin exteriört också en väldigt trevig kissekatt! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#1 OJ!
Så ljuvlig! Hon är fin på alla bilderna men den bilden är klockren. Och blommorna får vara ifred… !?
SÅ VACKER!!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

#4 Tusen tack!
#5 Allt är ju till salu till rätt pris *fniss* Vi kommer upp till jul, kanske vi kan träffas och utbyta kattgos?
#6 Hon är en dampkatt utan dess like, tack för schampoot! Det funkade!
#7 Rosorna var inte så intressanta, men liljor däremot, guuuud så skoj! Ninni tyckts säga; "Kolla matte om jag luktar här så blir jag guuuuul på huvudet av frömjölet från pistillerna, *fniss* Vadå? Ska vi på utställning till helgen? Ja, men det gör väll inget om jag är lite gul på hela örat och huvudet, eller?
"
#9 Tihi… vadå då, varför får man inte ha gula öron och nos på utställning? 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Men hon är för härlig, den bruden! Vilken katt! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Underbara kisse! Men är det inte Gafsan som bor hos Petra/Lakriskatten? Som är kullsyster till Ninni? Så fin är hon hursomhelst! 
#9 Kanske ett litet byte mot en otroligt söt liten van pojke kan vara frestande ;) Ni får hemskt gärna komma förbi här då ni kommer uppöver, då lär dem va lagom vilda småkillarna!
#12 Tror det är Mårran som bor hos Petra…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#10 Precis
Jag tror Ninni egentligen vill vara gulmaskad med vitfläck 
#11 Ligist, skulle jag kalla det 
#12 Precis som kissan78 skriver så är det Mårran som bor hos Petra. Vi har både Gafsan och Ninni kvar hemma. Det blev så, jag kunde ju aldrig bestämma mig
Gafsan är min och Ninni är Joels *fniss*
#13 Vi kommer gärna förbi och gosar katt.

Men det är ju min lilla gosis ju!!!
Har ni fått till Ninnis päls inför utställningen?
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#15 Vi jobbar på det
Vi åker till Oslo nu på fredag, så vi badade henne igår med ett nytt schampoo som vi fick av Anne och Krycke. Hon ska på bada en gång till på torsdagkväll och så får vi ta med hela groomingväskan in case of