God morgon 2008-11-03
Vaknade två timmar innan klockradion skulle väcka mig. Sovit dåligt i natt. Det är väl nerverna som spökar. Idag blir min första arbetsdag efter 14 månaders sjukskrivning. Gå upp den tid man är van att lägga sig nu. Det man funderar på är orkar benet med jobbet och hur kommer katterna att reagera nu när husse helt plötsligt försvinner hela dagarna. I och för sig så är det bara varannan dag under november, men ändå.
Sköt om er
God morgon alla vänner.Tänker på dig Leffe!
Nu på morgonen kissade en av kattungarna(3,5 veckor) på mig, så det är dags med barnhage med pottlådor och vattenskål….
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Godmorgon - nu ser jag att solen kommer - ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
# 0 Jag vet hur det är att börja jobba igen efter långtidssjukskrivning. Det är svårt, men som tur är vänjer man sig snabbt. Det är när allt kommer omkring egentligen mest uppbrottet från de gamla rutinerna som är jobbigt.
Jag ska nog ta en tur till badhuset idag!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorrn!
#0 Även jag vet hur det känns att komma tillbaka till jobb efter en lång tid borta. Lycka till idag!
Själv vaknade jag just. Sitter och tittar på katterna som studsar mellan väggarna. Jobbar kväll ikväll så jag tar det nog bara lugnt tills dess.
Ha en bra dag alla!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Goddag, äntligen faktureringstider igen!! arbetade till 01 inatt och fortsatte idag, så nu har man klarat av all fakturering denna månad också !
Hoppas ni alla får en jättebra dag!
#3 - åh så avundsjuk jag blir - jag gillar badhuset du ska till - jag vill också åka och bada där!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 6 Ja, det är trevligt! Jag har badat, solat och sutit en stund i bastun. *myysigt*
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com