Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 671 ggr
MagicPaws
0

Slutar inte dia...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog denna bild nyss på Idril som diar sin son Corybas 18 veckor och Bellinis dotter Dilipa 15 veckor.

Hon vägrar sluta dia dem, samma sak med förra kullen.
Vet att det troligtvis inte är skadligt för någon av dem men jag tycker allt det är onödigt.

Hon är verklige en knäpp liten katta min Idril. Skrikandes

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Eine
0

fnissSkäms i mina ögon ser det ut som att hon ammar sina ungar(diar gör ju de små på sin mamma) Det är i vilket fall inget ovanligt, de kan dia tills de är 10 år om de får..ObestämdGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MagicPaws
0

#1 Ja hon lät då Ravi dia på henne tills han var typ 5-6 månader, och han var inte ens hennes unge!! Skrikandes Han flyttade hit som 12 veckors när hennes var 8 veckor.

Zootz
0

Min nakenkatt, Don Sphynx, har utsett sig själv till "Årets mamma", hon har låtit vår hane från F-kullen få dia fram tills idag, då han flyttade och han var född den 22/6. Dessutom ser hon alltid till att få vara med och delta i min andra honas kullar. Hon har pysslat om dem mer än moder katt själv. Ska även tillägga att hon är 2 år nu och har aldrig haft en engen kull.

Tror inte att det är skadligt på något sätt, de är väl snarare frågan om trygghet och harmoni ; ) Skönt också att ha en surrogatkatt på det känslomässiga planet, ja för mätta lär de aldrig bli ; )

MagicPaws
0

#3 Tihi ja lilla stumpan då, jag kommer fortfarande ihåg henne när jag hämtade Bellini och hon var full i bus och rackartyg!! Helt underbar!! Kyss

Spotless
0

Var stolt över din Idril! Tycker inte att det är ett dugg konstigt, här hemma diar Qat fertil hane på snart 2 år om han får lov och det får han oftast. Mimer, kastrat och 3 år tycker också att det är mysigt och tryggt att få snutta ibland!

MagicPaws
0

#5 Haha okej ja då ska jag inte klaga.

Det bästa med det var ju att hon inte hade några problem med att hjälpa Bellini med hennes små, hon diade alla odiskriminerande oavsett om de var hennes eller inte.

Elica
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heh, och här diar den nyaste flickan (ca. 15 veckor) alltid när hon bara får - hos den fertila hannen…Skrattande Får han vara med och tävla från årets mamma- tittel?Flört

MagicPaws
0

#7 Haha borde finnas Årets Bästa Snuttbar -titel istället!! FlörtTungan ute