Måste bara...

ååhh!! 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Vilken gosebild! Bra idee med canvas, var beställer man sånna?

#2 Till exempel http://crimson.se Vi beställer alla våra bilder därifrån, tycker de är jättebra!

Jisses vilken fin bild att slå upp på canvas, precis rätt färger för att det ska bli riktigt bra! Och så är de ju så söta också. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Ååå så fint!
Här finns också fotoframkallning på canvasduk www.kattskyltar.se
Det skulle vara sååå fint!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Men ÅH vilken underbar bild!! Den kommer att bli kanon som tavla!!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
MYYYS!!! 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Jag får väl egentligen inte göra reklam för mig själv men jag tror jag ligger liiite billigare i pris. Plus att jag är så jäkla trevlig.
Plus att vi snart kommer ha en utlottning bland alla som beställer så man har chansen att vinna ett suuuperfint klösträd. 

Men vilken underbar bild
den blir jättefin som tavla.De är så söta tillsammans….
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Säger det igen! :) Ja, herregud gör det!!! Det kommer att bli jättesnyggt och jag vet ju att den kommer att göra sig bra hemma hos er.
supersnyggt!!!!!
# 8 Kanske läge att beställa en canvastavla. Jag vet bara inte vilken bild jag skulle vilja ha. Hälst på Elvira liksom 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tack för alla fina kommentarer. Beställningen är gjord och jag hoppas att vi får den nästa vecka!

Jag förstår att du beställt den, det skulle jag också gjort med en sån 100%ig bild. Underbart att vi fick se den.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Vi har planer på att beställa bilden på canvas och stätta upp i sovrummet…myyys!