Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 296 ggr
EvaG
0

God morgon första november

Nu är det lördag och jag har nyss kommit från arbetet och via ett ställe med ost och kex. Kallt var det ute så taxin hem var varm och skön.

Hoppas ni får en bra och trevlig lördag vad ni än ska göra. Nu kryper jag till kojs.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

God morgon vänner.Inte ost och kex för min del denna gång, är orsak till min tidiga morgon, men väl pigga och gulliga kattutställare på väg till X-kattens utställning.Jag skickade med ett par lådor rosetter,och orsakade bekymrade miner hos mina vänner i bilen.Nå, efter effektiv hel ompackning i bilen,gled min låda på plats..puh..Nu tar jag nog lite kaffe innan jag ev.glider tillbaka ner i sänghalmen.

Sköt om er alla, och glöm inte skifta däck på bilen!Lycka till med det ni företar er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dolleminas
0

Har precis landat hem efter morgonmjölkningen… kallt är det -5, men hörde på radion att nånstans i Lappland hade det varit -22 inatt brrrr…. Ser ut att bli en vacker dag!!

Ha det gott alla och lycka till på utställningen ni som ställer!!!

Leffe
0

God morgon. Här är det en riktigt solig höstdag. Ska så smått göra mig i ordning för att sticka till Hovet för att se hockey live.

Sköt om er

cherish
0

God eftermiddag! Har försökt läsa ikapp på forumet lite samtidigt som jag städar och tvättar ikapp … Här skiner solen, -8 grader visar tempen och snön som ligger på marken gnistrar. Strax ska vi ut och cacha lite för att få oss frisk luft!

Var på Halloweendisco igår tillsammans med Racer Donnan och alla våra barn och hade jätteskoj! Något mer Halloweenande blir det inte men det var fullt tillräckligt! :D

Ha det gott allihop!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

LinusCRX
0

Tänk att det redan är november! Kallt ute men solen skiner så fint. Det blev en långpromenad längs med sjön här hemma. Sedan blir man så dår lagom trött för en skön eftermiddagslur.

Hoppas ni alla har en skön helg! Nu ska jag fixa en espresso och en latte… mums.

MyTwiggs
0

God eftermiddag!

Jag har gått en lång prommenad idag. Det blev på tok för mycket ost och kex igår Skäms!!!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com