Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 726 ggr
AnnMarie
0

Tack och Hej Leverpastej

eller hur säger man Flört Idag har Yavanna blivit kastrerad och jag har därmed gjort verklighet av min plan sedan ett drygt år tillbaka att lägga av med uppfödning. Har nu 5 goa kastrater att mojsa med här hemma. Tråkigt bara att det gick så illa med min sista kull men så går det ibland. Jag kommer fortsätta att häcka här och på andra forum/kattsidor för min kärlek till Cornish Rex och katter överhuvudtaget har inte tagit slut. Ser fram emot alla bilder på fina kattungar som väntas runtikring Glad

Ha det gott i höstmörkret…..

AnneAlva
0

Tråkigt som du säger att din sista kull blev en så tråkig upplevelse. Rynkar på näsan Måste kännas skönt ändå att ha kommit fram till beslutet och genomfört det, grattis till det eller hur man nu ska uttrycka det. Hoppas vi får se mycket av dig här ändå! Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MonicaLagerquist
0

Trist att du slutar med uppfödningen men vem vet du kanske kommer igen om ett par år.Får vi se dig på någon utställning framöver elelr lägger du ner det också?

Stolt ägare till tre La permer

MagicPaws
0

*Kram*

Idril (Ior) hälsar till gammelmatte *puss* Kyss

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

AnnMarie
0

#1  Tack! Det känns faktiskt skönt på ett sätt men trist på ett annat. Jag har kännt såhär länge och nu fick jag knuffen över tröskeln. Uppfödning är inte bara söta kattungar utan en hobby med många sidor som har gett mig massor.

AnnMarie
0

#2 Vem vet, man ska ju aldig säga aldrig, det har jag lärt mig Flört  Det här med utställningar har väl varit en bidragande orsak till mitt beslut att lägga av. Jag anser att en uppfödare bör ställa ut, inte i någon jätteskala nödvändigtvis men lite i alla fall…..och jag gillar inte utställningar helt enkelt.

Jag kommer säkert att dyka upp som besökare när det är utställning i närheten, bara för att titta på fina katter, prata med folk och handla lite krafs till pälsklingarna.

AnnMarie
0

#3 Massa massa kramar tillbaka Kyss

Spotless
0

AnnMarie - pussa och krama Yavanna och de andra fyrbenta från alla oss här i Solna, vi tänker massor på er. Kyss Du vet att jag tycker att det är synd att du inte längre vill vara uppfödare. Jag å andra sidan vet att det är ett beslut som vuxit fram hos dig under en längre tid och att det inte är något förhastat i och med det tragiska ni råkade ut för nu. Du är en klok kvinna och jag respekterar verkligen dig och ditt beslut, njut av att vara kattägd! Hoppas att du vet att jag önskar av hela mitt hjärta att ni hade fått njuta länge av de tre pojkarna som så hastigt lämnade livet.

AnnMarie
0

#7 Det känns bra nu efter allt velande fram och tillbaka. Jag har mina älskade omkring mig och jag vet att gör rätt. Hoppas vi ses snart igen Angela! Stor kram….

Leffe
0

Det är ett stort steg du tagit måste jag säga

zieko
0

Ha det så gosigt med dina fina kissar.. En skön höst önskar vi med..

Spotless
0

#8 ja det hoppas jag verkligen! Vill ju inte "mista" dig. Kyss

cherish
0

Har läst om det sorgliga som drabbade dig och kan bara beklaga sorgen …. Jag önskar dig lycka till med dina gosiga kissar och hoppas du får en skön höst trots allt!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com