Nya bilder på Pemicos kattungar
Är kommer lite nya bilder på bebbarna - de är nu tre veckor gamla - eller unga skall man kanske säga.
Mer info och bilder på vår hemsida.
Ha en fortsatt skön söndag.
Och till sist på hela gänget

Vilka vackra barn ni har fått! Man bara smälter 
Gud vad söta de är!

Åhhh! de är underbara 
Å vilka sötingar 
Åååååå! Jösses amalia! Säger inget annat…
(Varför ska paddmask med mycket vitt vara min favvofärg??? Lagom till man kommit över S*Faries Serafina, som visserligen inte är vitfläck så kommer en Pemico´sbrud och tar över! Olycklig kärlek är här för att stanna!
Hihi!)
Hela högen inklussive mamma Prada är fantastiska!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Men så sööta! dem ser goda ut! 

De är jättesöta, blir säkert ett farligt gäng även senare. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Jättefina bebisar. 
Grattis till kullen.
www.rexmyntas.com

Fina bebisar och bilder.Blir kattunge sugen
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

WOW JAG VILL HA DEN LILLA MASKADE TJEJEN 
De två andra är också söta men jag har fastnat för den lilla maskade!

Kan bara hålla m ovanstående talare 

Grattis till en fin kull helt underbart söta kattungar!
Men stöööön! Det är livsfarligt att gå in och kolla forumet … dessa små söta "kokatter" fick mig att känna ha-begär!!! Paddan med fläck på nosen …. *gaaaaah*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#13 Kan bara hålla med….
Oj oj oj!!! Alla var fantastiskt söta… Men den svartvita var sååå fin!

Hej och tack - det ÄR tre super CRX bebbar- vi är himla nöjda.
Hela "familjen" deltar på olika sätt - Prada naturligt mamma, men vilken mamma - den katten är en super bra "avelshona" ( vårt språk för kattmammor) Skulle kunna berätta i … om hennes moderskap.
Yoko - fräck brud - plötsligt kom bebisar och hon vill ha… tonårsmamma - funderar - är det så bra? Yoko är övertygag - JA DET ÄR DET - vi smälter - ta ett nyp vid nästa löp…
Sushi - konung, mina barn- snusa, snusa och snusa - tvätta lite - sedan ligga en bit bort och spana så att ingent händer - inge kan komma och kidnappar eller annat hemskt - funderar om den dår Yoko vill ha ett nyp? Väntar och snusar - knaske, kanske inte?
Lusse - tar en runda- kollar - fräser - äckliga kryp - nåväl, nu är dom här och… jag får väll hålla mig en bit bort - min mamma (Prada) bara tittar - sticker ner för trappan - lägger mig i fönstret och tänker på annat.
Mer bilder på bebbarna kommer under helgen - dom talar inte så mycket än men har säkert mycket att berätta. De har nu flyttat från vårt sovrum till en större värld - den heter arbetsrum

#16 Vi ser fram emot nya uppdateringar och bilder på godingarna! Det känns som ni har det helmysigt hemma, hoppas snyggingen Yoko kommer i löp snart så hon får sig ett nyp ;-) och vi får se bilder på ännu fler godingar :-)
Åh underbara bebbarna! Längtar efter att få se nya bilder, för att inte tala om att se dem live! 

#18 Va! Ska du få se dem live…orättvist. 
#19 kanske jag ska hämta upp dig så drar vi och kikar på dem vi också…
visst har du en stor väska…

#20 Ha ha, japp!
#0 Har inte den padda-vita sagt att hon vill till Norrland…
Hela kullen ser fin ut…

så söta