Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 372 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 31/10

Idag är det lite tungt eftersom att det är  ett år sen min mamma dog.Vi ska in och tända ljus på graven.Sen ska det väl pysslas med lite mer trevliga saker också.Det är ju trots allt fredag.

Stolt ägare till tre La permer

zoolatri
0

Dt låter väldigt tungt…Man får försöka tänka på de fina minnena.

Idag ska jag först till vårdcentralen och göra allergitest, sedan ska jag städa ur det sista ur min lilla stuga för att flytta in här "på riktigt". år dessutom trevlig flytthjälp!

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag ska ta en sväng till farfars fina grav idag. Jag beundrar den vackra gravstenen varje gång. Vi hittade den i naturreservatet. Vi ville att han skulle ha något med sig härifrån, så han har en helt unik natursten. Han ska få fina blommor och lyktor i eftermiddag!

Sen bär det av in till Katrineholm där myra och jag ska fira Halloween och svänga våra lurviga på krogen. (ja… som ni nog snappat upp är jag inte den typen egentligen som går på krogen, men i undantagsfall så… Om man får klä ut sig till någon annan Flört)

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

# 0 Det är nog tungt, men det måste kännas bra att stå vid graven och minnas allt fina
#1 Lycka till med flytten
#1 Ha en trevlig Halloween
Vad ska jag göra idag då. Jo vänta på besked om vilken tid jag ska arbeta på måndag. Det blev ingen arbetsträning från försäkringskassan, men företaget jag jobbar på (Westin Buss) låter mig åka med som en andre man första dagen för att bli påmind om de två olika datorerna vi använder för att få jobb.

Sköt om er

Dolleminas
0

#0 Alla helgon handlar ju om minnen… tyvärr blir det smärtsamt eller glatt man får aldrig bestämma…

#3 Vilken schysst arbetsgivare du har… hoppas det går bra så det inte blir för mycket på en gång…

Här ska det fixas och donas som vanligt när jag råkar vara ledig…

Har tagit en ordentlig sovmorgon utan att skämmas..Cool

Ha en bra fredag alla!!!

RacerDonnans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0 Hoppas dagen kommer kantas av lyckliga minnen trots allt.
#1 Hoppas testet går bra.
#2 Ha så kul på festen. Jag skall själv iväg med mina töser på Halloweendisco och kommer stanna där så man får chansen att klä ut sig lite själv också.
#3 Knepigt att inte låta dig arbetsträna först. Det är ju mer vanligt än ovanligt att man gör så efter en så pass lång frånvaro som du haft. Skönt då att ha en bra arbetsgivare.

Jag har också haft en sovmorgon äntligen. Nu förbereder vi oss för lilltösens utvecklingssamtal, sen blir det lite pyntande inför Halloween. Denna helg skall man ju i första hand fira sina bortgångna älskade, men lite lek och bus så länge man inte stör andra tycker jag är ok. (Obs, bild tagen på Disney world).
ha en trevlig dag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

zoolatri
0

Jag måste göra ett tilläg..jag är inte allergisk, däremot har jag fågelloppor! Bläh! Men det är bara att vänta tills dom små rackarna dör och inte kan bita mej mera…Hur äckligt det än känns så är jag glad att det inte är någon form av allergi!

[Silkwaves]
0

God förmiddag!

Åter i Sverige efter en vecka i Egypten 28 grader i vattnet och 30 i luften - helt underbart!

Har snorklat och tubdykt ochridit kamel och ätit och druckit gott och bara blivit ompysslad och bortskämd. Trots det är det fantastiskt härligt att komma hem och pussa på kissarna! VAd är bättre än att sova med en rex på magen?

Tror inte de övergivit mig till förmån för kattvakten… även om hon (kattvakten) trodde de gjort det… eftersom de bara överöst henne med kärlek hela veckan och inte verkat sakna oss ett endaste dugg…Obestämd

EvaG
0

Dags för arbetet igen. Sedan i natt blir det nog lite ost och kex med arbetskamraterna bland annat.

Hoppas ni får en trevlig fredagkväll och helg.

Medarbetare på Vilda västern iFokus