Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 362 ggr
AnnMarie
0

Ett stort Tack!!

Jag är så tacksam för att Eine finns. Hon har via telefon stöttat och peppat mig under den jobbiga perioden då jag kämpade för Yavannas bäbisar och deras överlevnad. Tyvär hjälpte det inte och de små dog. Men Eine, tack för allt stöd och att du orkade lyssna på mig i min förtvivlan. Ett stort fång rosor vill jag ge dig….

Eine
0

Tack älskade vän, nu kommer tårar i mina ögon.Det är självklart att jag stöttar dig, något annat finns inte.Tack för ditt förtroende!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

EvaG
0

Beklagar att det gick så illa. Det är bra med sådana vänner som finns till hands på olika sätt och vis och som stöttar när man har problem mm

Medarbetare på Vilda västern iFokus

RacerDonnans
0

Har funderat hur det gick för er. Tråkigt att höra att de alla gick bort. Det är oerhört tungt att gå igenom. Att känna sig så hjälplös. Skönt då med riktiga vänner som den du har i Eine.
Kram och jag önskar dig bättre lycka framöver.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnnMarie
0

#3 I tråden "De första bilderna" kan du läsa mer om du vill. Jo, det är tufft att se hur små till synes perfekta kattungar tynar bort inom loppet av några få timmar. Just nu känns det som om jag aldrig mer ska ta någon kull men framtiden får utvisa hur det blir med det. Tack för lyckönskningarna Glad

MagicPaws
0

Idril sänder massa pussar och kramar till gammelmatte i den svåra perioden du fick gå igenom. Beklagar

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike