God morgon 2008-10-30
God morgon. Mulet väder, men jag ska till min systers kolonistuga och kolla hur hon fått det. Hon har gjort om en hel del tydligen. Till kvällen ser jag med spänning fram mot hockeymatchen Timrå-Modo. Blir mer och mer nervös inför måndagen då jag börjar jobba igen efter över ett års sjukskrivning.
Sköt om er

Godmorgon!
Har varit uppe tidigt och följt min bästa vän till tåget, hon har varit här i tre nätter men det känns som om hon kom igår. Nu är hon på väg tillbaka till Karlstad och vi lär inte ses på ett bra tag framöver. Känns lite ledsamt. 
Idag ska jag inte göra mer än nöden kräver, var ute och rumlade till sent igår. Det är en av de sakerna jag uppskattar mest med studentlivet, att det inte görs någon skillnad på dag, man kan lika gärna gå ut och dansa en tisdag som en lördag, det spelar liksom ingen roll.
Igår var det tjejmiddag följt av utgång och live-band, jättetrevligt!
Hoppas alla får en bra torsdag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God förmiddag!
Jag bråkar med trassliga kattklubbar nu på morgonen. Senare ska jag ta ett krafttag med halloweenutstyrseln inför morgondagen! En prommenad måste klämmas in också…
LeffeD Det kommer att gå bra för dig på måndag! Det är jag säker på!
AnneAlva Här har vi inte något skillnad på dag heller… Fast… Det är varken party på veckodagar eller helger…
Hoppas det blir ändring tack vare halloween! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com