Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 717 ggr
Ulrikaburken
0

Mer Gafsan åt världen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara visa några bilder på min Gafsan!

Guzmanias Tove Jansson, ca 4 månader. Vild och galen, och världens finaste såklart!

RacerDonnans
0

Heja Gafsan!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Bino
0

härligt namn på en mysig katt Glad

rexmamma
0

Jättefin! Kyss     Några bilder betyder väl att du ska lägga ut fler?? Vill se mer!! Skrattande

Spotless
0

Ojoj, vilken galen liten brud! Kyss

MyTwiggs
0

Men så söt hon är! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Vilket litet sötkrull!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

[Wiveka]
0

Åhh, sötnosKyss

miano
0

Vilken liten sötnos…

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Rexjen
0

Åh vilket bra namn på en fin kisse!Skrattande Bifogar en bild på vår Gafsan Flört

Spotless
0

#9 hm, kan det vara så att just namnet per automatik ger en ljuvlig kisse? Tror det, vem kan heta Gafsan och inte vara underbar!?

Hon ser så vuxen och fin ut er Gafsan. Kyss

citrina
0

Vilket fokus hon har på det gröna lilla krypet, eller är det mattfransen som är mest intressant kanske.

Supersöt!

Ulrikaburken
0

Ja, Gafsor blir automatsikt snygga Skrattande! Det gäller bara att komma på att dom är Gafsor. Först trodde jag att min var en Tooticki, men det var ju helt fel!

Er Gafsan är ju bedårande!!!!

Min har en egen blogg också:

http://www.gafsans.bloggsida.se

Rexjen
0

#10 Tack! Ja visst har hon växt lilla fröken ligist Flört

#12 Åh var in och kikade, hon ser ut att vara väldigt gosig och vilka härliga vågor tjejen har!Kyss Vi får starta en Gafsan-klubbFlört Får man se er Gafsan irl på någon utställning framöver?

cherish
0

Vilka underbara Gafsor ni har! Rexjens har jag ju träffat och kelat med men din ser lika underbar ut, Ulrikaburken. :D

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Ulrikaburken
0

Gafsan är min första raskatt, men jag är ju sugen på att testa att ställa ut framöver! Vi får se om vi ses nånstanns!

Rexjen
0

#15 Jag tycker absolut du ska testa att ställa ut. Jag trodde först det bara var galningar som ställde ut, sen provade jag och blev fast. Nu är jag en av alla galningarFlört Man träffar massa roliga och trevliga människor och får snacka katt en hel dagTungan ute helt annorlunda mot vardagens tråk och slit.Flört

MyTwiggs
0

# 12 Oj så vacker hon är! Jag tycker absolut att du ska testa att ställa ut! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

cherish
0

Avslutade kvällen med att som hastigast skutta in här och kom på att du skrivit att Gafsan har en egen blogg. Har nu suttit och skrattat och fnissat åt alla tokroligheter som hon hittar på och som du berättat om, du skriver sååå himla härligt om henne - precis som det nyfikna barn hon är!!

Ge henne en puss från mig om du hinner i språnget och absolut ska du prova ställa ut henne - hon är superduperfin!!!!!

Kram, kram!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Ulrikaburken
0

Tack tack tack!

Gafsan spinner och kråmar sig! Och hälsar med ett litet kvitter till alla!