God morgon 2008-10-29
God morgon. Ska ut och köpa kattmat idag. Solen skiner genom de små molnen. Ska ut på långpromenad sedan, tror jag.
Sköt om er
Jajjemen! Morrnmorrn!
Här blir det nog också en långprommenad!
Ha en bra dag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon! Har varit lite osynlig ett tag eftersom jag har kaos i livet. Idag skiner i alla fall solen och det smittar av sig. Kram på er alla!!
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Klev upp imorse 04.30 eftersom jag hade lagårdstur… ska var a hemma några timmar till sen har jag ett journatt till att göra (dock inte 24-timmars denna gång om nu inte nån fler blir sjuk…) sen är jag ledig fredag och tillbaka till lagårn under helgen… sen blir det lååångledigt (dock av lite blandade orsaker…) känns så skönt att solen skiner med tanke på hur kallt det var i morse (gissar på mellan -4 och -5….)
Ha en bra dag alla!!!

Full fart idag.Fick ett sånt där roligt samtal tidigt i morse.Det föddes fyra krulliga kattungar i Kulma i natt.Alltid lika trevligt.
Stolt ägare till tre La permer
Gokväll på er! Är precis i säng men jag måste ju berätta att första snön kom i förrgår, lite tunnt pudertäcke på marken. Ikväll har det snöat mera, ca 2 cm utanför här! *brrrrr* Vill INTE ha snö ännu, även om allt blir ljusare på marken i snön …. Jag vill ha SOMMAR!!!! Vilken tur att vi bokat stuga på Gotland nästa sommar så jag har nåt att längta till nu när det är mörkt, kallt och bistert …
Nu ska jag lägga mig .. gonatt!!!
#2: Kram på dig!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com