Godmorgon :) (2008-10-28)
Här är det hällregn - men nu är jag klar för att möta dagen! Måste erkänna att det har varit höst så länge (sen 1 aug) så i söndags när jag såg reklamen om "fars dag nu på söndag" - trodde jag att det var den dagen som var kommen… Jag kollade med sambon hur dags hans söner skulle komma… hmm harkel - lite tokigt va?
Så dum jag kände mig.
Men fö gillar jag höst- vintermörker inne, det är så mysigt att tända ljud 
Ha en dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Idag har jag massor att stå i!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
En riktig höstig dag ännu inget regn här. I dag blir det lite småfix inför helgen då jag väntar gäster och så en ridtur såklart.
Idag ska jag till veterinären med Bellini då ett av hennes stygn vuxit fast efter kastrering med infektion, har tagit bort de övriga stygnen själv utan problem, så ska hon även vaccineras.
Idag kändes det så tomt att öppna dörren och släppa in katterna i sovrummet då jag nu bara har kvar två kattungar varav en jag ska behålla själv… känns lite tomt.
Men å andra sidan ska jag få hit en till hona som ska paras sen så det blir ungar efter nyår nån gång så det är lugnt 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

God morgon du!
Idag har jag massor att göra. packa inför morgon dagen och inför i kväll..
Bada i badhuset och på tjejmiddag.
Men solen lyser, fast det regnar.. Men allt är bra.. Ha en bra dag!
God förmiddag! 
Idag vaknade jag tidigt, har nog fortfarande inte ställt om mig själv efter vintertiden…
Tagit en skogspromenad med hunden och sen lagt ut en mindre förmögenhet på djurmat och tillbehör…
Men men… nu har jag kattmat så det räcker ett bra tag framöver…
Har även införskaffat kattbäbis mat åt den nya lilla rextösen som flyttar in i slutet på veckan… 
Om en halvtimme börjar jag jobba…
Ha en bra dag allihopa..
/Johanna

God middag!
Gråmulet här men inget regn.Katterna ligger och sover utom Toulouse.Min dotter 12 år började igår att hjälpa till med upphittade katter i fyra tassar här där vi bor.Är lite orolig eftersom hon har allergi.Fick henne att medicinera innan och har gått bra ännu.Tycker ändå att hon får prova på,vet hur envis jag var som liten fast jag har allergi/astma.Vill också säga att det hon gör är att gosa och ge katterna mat och kärlek.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Goddag!
Nyss hemkommen från en tur till cykelnissen på hörnet, vi var tvungna att införskaffa ett nytt styre till sambons cykeln då det gamla helt sonika gick av härom veckan. Nu är han ute och hamrar och bankar och muttrar över att något sitter fast, själv håller jag mig inomhus och ur synhåll tills han är klar. 
#5 Spännande med nykomlingen, vi behöver bildbevis sen vet du. 
#6 Vad roligt att hon vill hjälpa till, jag tycker som du att det är viktigt för barn att få prova på. Hoppas det går bra med hennes allergi!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God eftemiddag. Har varit och handlat. Det blev två fulla kassar innan jag var färdig. Bland annat ostbågar. Det är ju slaget om Västernorrland i hockeyn ikväll så då måste jag bara ha ostbågar att tugga på framför teven.
Sköt om er
Nyss uppkliven och ska göra mej i ordning för att ge mej i väg till arbetet i regnet. Hoppas ni allesammans får en trevlig tisdagkväll.