Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 744 ggr
TrisseCRX
0

Godmorgon 27 oktober!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla underbara människor!

Ingen fin dag om jag får säga det själv. Mulet och tråkigt i mina hörn och kanter.. Men det blir nog roligare sen. Katrineholm med en kompis!

Hoppas alla får en underbar morgon och dagen också förståss!

Ha det bra!

AnneAlva
0

Godmorgon!

Rätt mör idag också, tror jag börjar bli förkyld, typiskt min tur. :/ Men min bästa vän som flyttat till Karlstad kommer idag så det ska bli jättekul! På onsdag ska vi fira min förestående födelsedag (10:e november) eftersom hon ändå är här, ser fram emot den här veckan!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Här är det mysmorgon! Katterna ligger och spinner som om de aldrig gjort annat och Elvira har belägrat sitt favvoelement i köket. Hon ligger där och myser och jag tycker att det ser såååå obekvämt ut!!!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

LinnB
0

Gomorrn!
Inga speciella planer alls för idag. Funderar på att sätta upp en spegel i mitt rum, det saknar jag!
Annars ser jag fram emot dagens frisörbesök. Eller ja, ser fram emot och ser fram emot.. jag kanske mer bävar Flört

Ha en underbar dag alla!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Spotless
0

#2 jag har sådana där gamla element jag också och framför allt kattungarna älskar att ligga på dem. Fick, som du, känslan av att det kan ju inte vara skönt… men värme vill de ju ha. Sagt och gjort, kutade iväg och köpte alla värmedynor de hade på närmaste Åhléns. (turligt nog fanns det bara 3 dynor i butiken) Tror du att någon av kattungarna valde mysig fluffig ombäddad värmedyna före hårt element? Icke! :)

Sitter här och får inte fart på dagen… kan det kanske bero på att jag för tillfället har tre kattungar sovandes i mitt knä?

citrina
0

#2 ja det är konstigt att de inte får jack i benen av att ligga i timtal på såna element.

#3 Vad bra att du nämnde frisören, måste ju beställa tid själv. Lycka till, blir säkert jättesnyggt!

#4 Jag har förklara för sambon att "nej jag kan inte gå och hämta dricka själv för jag har kattungar på mig, och nej, de går inte att flytta på, helt omöjligt…." Och han verkar köpa det :-)

MyTwiggs
0

# 4 och # 5 Tur att man slipper ligga på ett element själv Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

EvaG
0

Det verkar vara varmt där på ellementet, men skönt ser det inte ut att vara.

Nu bär det i väg till arbetet. Ha en bra måndageftermiddag och -kväll allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus