Cat fight! Janos mot Sabat!
Katten här hemma började att bråka med vildkatten sabat..
Ingen snäll katt den där sabat.. Men det var Janos som började.. Hoppade på Sabat så där bara..
Ingen vann…
Janos , visste inte att han var en sån kämpe.. Han började Jama och det lät i hela ladugården.. - OOOÄAUWAAUO .. Typ..
Annars har dagen varit kul och bra.. Ha det bra! Höhö!
Nämen! Har stallkatterna blivit trötta på den där Sabbat nu? Han har ju strykit runt här i krokarna ett tag. Jag mins allt hur han stod och flörtade med mina cornishfröknar i början på sommaren när de satt och lapade sol på balkongen. Någon borde ta hand om honom… 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag tycker allt synd om honom.. Men han är ju rätt skygg.. Jag var typ 1 meter nära honom i dag tills Janos hoppa på honom.. Janos är nog riktigt trött på han nu.. han tänker nog. ( nu ska han få, så mycke av min mat som han har ätit!)
# 2 Haha! Ja.. Det är lite OT på ett cornishforum 
Jag hoppas att den som äger katten tar ansvar för den snart, annars får väl vi göra det.
www.mytwiggs.com

Ja, men jag vet inte, han kasnke inte har nått hem,, han hoppade på edvin i mormors trapp här när mormor bodde här där jag bor.. för 4 år sedan.. han har bott här i typ 4 år.. så han har nog ingenstans att bo..
Så länge?
Ojojoj, då får man förmoda att ingen saknar katten. Är den tamare nu då?
www.mytwiggs.com

Tamare nu än förut ja, jag har klappa honom en gång, vi får väl först sätte ut nån anons om nån saknar honom.. sen kan vi ju se..
Det är synd att det ska bli så där med vissa katter. Alla katter borde ha det bra. Ja det gäller alla djur.
Jo, absolut! Det är en god idé att du sätter upp lappar här och var. Det kanske är någon som saknar honom.
www.mytwiggs.com

Ja, Man vet ju aldrig.. Men jag hoppas verkligen att han inte kommer bråka för mkt med Janos.. Förragången ( inte den här) så rev sabbat av en del av nosen på honom! Stackars katt!