Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: övrigt
Läst 330 ggr
RacerDonnans
0

Ni bara måste (film)

se denna film även om den handlar om en hund. visste inte att de kunde vara riktigt så påhittiga.

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=23488

Ha en trevlig stund!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Dolleminas
0

Hihi det är sånt man bara hör talas om annars….

MyTwiggs
0

Om jag vore en av dedär hundarna hade jag nog också gjort mitt yttersta. Det är makalöst så smarta de kan vara!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AlexH
0

jag har sett den på utube tidigare.. Ja en sådan liten rastgård med så många hundar.. Jag skulle också försöka fly :9 häftigt att han klättrar som en katt! :)Flört

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AnneAlva
0

Jag skulle vara så rädd att den bröt benet när den hoppar ner sådär från hög höjd. :/ Men fantastiskt uppfinningsrik vovve. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

EvaG
0

En del hundar är tydligen klipska som en katt.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Elica
0

Glad Den påminde mig om, när jag valde min första pudel för länge sedan. Uppfödaren hade en "normalgammal" valp som jag egentligen var och titta på. Men uppfödaren hade tagit med i vardagsrummet en annan valp på ca 6 månader. Den satte han i en liten inhängande - för att jag skulle hinna se henne.Flört

Och hon gjorde precis på samma sätt som hunden i filmen. Satt först snällt i mitten av lekburen, gick lugnt till ett hörn, klättrade upp - och började bokstavligen flyga runt hela rummet. Efter tredje gången hon gjorde det hade den yngre valpen inga möjligheter med - och vi levde lyckligt till döden oss skiljde!Kyss 

Ursäkta- men gamla goda minnen komm upp…Skäms Skrattande

chikan
0

Jag får nästan svindel i ögonen när jag ser filmen… hoppas innerligt att Fuffens inte får för sig att utforska de övre hörnen av balkongburen… Huuuu!Förvånad Men gullig hund var det allt! Glad

alex1rex
0

kul film

citrina
0

Tur man har en hun av kalibern "söt men dum…".

Väldigt företagsamt!

RacerDonnans
0

Ja visst var den underbar. Kunde inte låta bli att tipsa. Blev så full i skratt när hunden sakta men säkert klättrade uppöver och sen skuttade ut. Tror inte någon stod och filmade detta, då hade man fått ont i magen och varit rädd att hunden skulle göra sig illa. tror snarare att någon funderat hur hunden tagit sig ut och satt upp en övervakningskamera.
Svar fick man i alla fall på hur det gått till.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.