God morgon 2008-10-24
God morgon. Uppe tidigt idag. ´Katterna verkar faktiskt en aning konfunderade. Vad händer?
Ska gå på långpromenad senare om det inte regnar
Sköt om er
God morgon!
Idag ska jag ta det lugnt och vara inne och pyssla tills ikväll. Jag åker till stockholm i kväll så att jag är på plats i tid till konferensen imorgon!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag har fått sovmorgon. Ska utfodra hunden, katterna har redan fått. Sen skall jag äta. Var ute på en härlig promenad. Har regnat, men var endå varmt.
I kväll skall vi på middag till min mor. Ska bli spännande och se hur hundarna fungerar i hop.
Ha det bra.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Godmorgon!
Efter en hel dags pysslande fram och tillbaka (dock med mååånga uppehåll) är hemsidan äntligen uppdaterad. Känns som en sten som föll från bröstet för jag har haft lite små-ångest för att vi varit så dåliga på att uppdatera, men nu är det gjort!
#1 Ska bli kul att ses igen, hoppas resan går bra!
Ha en bra dag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Goddag,
Idag arbetar jag hemmifrån (tack min underbara chef som låter mig styra helt om hur och var jag jobbar bara jag gör mina 37 tim i veckan
)
Har hunnit med att städa hela lägenheten och tvätta ! skönt att ha det gjort när barnen är på dagis ..
Nu är uppfödaren till mina Faraoner på väg - vi ska vara hundvakt åt hennes ena Farao :) så det kommer bli fullt hus här med TRE faraohundar en katt och två busfrön till barn :)
Ledigt i natt. Så det blir att gå ut med väninnorna och äta en matbit och lite ost och kex. Ha en trevlig fredagkväll ni oxå.
Godmorgon. Precis vaknat efter att halva dagen har gått. Ska gå ut en lång promenad med hunden snart.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.