Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 359 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-10-24

God morgon. Uppe tidigt idag. ´Katterna verkar faktiskt en aning konfunderade. Vad händer?

Ska gå på långpromenad senare om det inte regnar

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon!

Idag ska jag ta det lugnt och vara inne och pyssla tills ikväll. Jag åker till stockholm i kväll så att jag är på plats i tid till konferensen imorgon!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Natali
0

Jag har fått sovmorgon. Ska utfodra hunden, katterna har redan fått. Sen skall jag äta. Var ute på en härlig promenad. Har regnat, men var endå varmt.

I kväll skall vi på middag till min mor. Ska bli spännande och se hur hundarna fungerar i hop.

Ha det bra.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

AnneAlva
0

Godmorgon!

Efter en hel dags pysslande fram och tillbaka (dock med mååånga uppehåll) är hemsidan äntligen uppdaterad. Känns som en sten som föll från bröstet för jag har haft lite små-ångest för att vi varit så dåliga på att uppdatera, men nu är det gjort!

#1 Ska bli kul att ses igen, hoppas resan går bra!

Ha en bra dag alla!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AlexH
0

Goddag,

Idag arbetar jag hemmifrån (tack min underbara chef som låter mig styra helt om hur och var jag jobbar bara jag gör mina 37 tim i veckan Kyss )

Har hunnit med att städa hela lägenheten och tvätta ! skönt att ha det gjort när barnen är på dagis ..

Nu är uppfödaren till mina Faraoner på väg - vi ska vara hundvakt åt hennes ena Farao :) så det kommer bli fullt hus här med TRE faraohundar en katt och två busfrön till barn :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

EvaG
0

Ledigt i natt. Så det blir att gå ut med väninnorna och äta en matbit och lite ost och kex. Ha en trevlig fredagkväll ni oxå.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

zoolatri
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är ledig idag, så nu ska jag hänga upp gardiner och städa lite:)

zickan
0

Godmorgon. Precis vaknat efter att halva dagen har gått. Ska gå ut en lång promenad med hunden snart.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.