Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 588 ggr
AnnaS
0

Hela familjen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…är äntligen samlad! Kyss Färgerna är nästan korrekta på detta fotot, fast högersidan ska vara i samma röda nyans som vänstersidan…

Två av tjejerna har härlig klassisk tabbymönstring som spökmarkeringar och tjejen som kom på efterkälken har spottar som spökmönster. Svarta killen är svart Kyss

Har nog ett namntema på gång redan, rekord! Vanligtvis brukar jag skicka in anmälan dagen innan katterna blir 12 veckor Flört

A-M.H
0

KyssKyss…underbara små rödnosar…superhäftigt med röda tjejer…häftigare än röda killar……menar du verkligen att den svarta killen är svart..Tungan ute..fler foton…fasen jag har inte tid o sitta här..Skrattande

AnneAlva
0

Namntema?? Nu blir jag ju så där nyfiken igen… Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AnnMarie
0

Åh vilket myspys Glad Härliga små korvar. Grattis igen!

[Wiveka]
0

Röda tjejerKyss men de är ju supersöta allihop

Pus-
0

Åh, så herlige de er Kyss

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

Medea
0

Åh, vad fina de är! Och läckert med tabby, även om det "bara" är spökmönster. Glad

Elica
0

Grattis till söta familjen - skulle inte röda katterna vara flere? Har något skummt minne att någon svensk författare hade något speciellt med röda katter (änligt Maria LangTyst)

AnnaS
0

#1 Avslöjar namntemat när jag uppdaterar hemsidan Skrattande

TACK igen allihopa Glad

lockar
0

Vilka godingar

Medea
0

Åh, små-grisarna har fått namn! Man kan ju inte annat än bli lite stolt. Skrattande

Anna77
0

gulliga de är!!!!!Kyss

RacerDonnans
0

Kul att få se de små, nu har du ju gjort mig nyfiken. Undrar vad det blir för tema denna gång.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Spotless
0

Fler bilder till forumet! Kan bara säga att de är lika fina här som "på det andra stället" ;)

Min Ulv har också classic tabby som spökmönster, fast på honom lär (ska) det väl inte synas framöver.