Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 398 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 23 oktober!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, jag vill önska er alla en god morgon och en fin dag! Idag börjar en kämpig och känslomässigt omöjlig era i mitt liv, så vänta er många tröst-skapade skulpturer!

Det är tur att man har så underbara, fantastiska katter! När jag var liten hade vi en fantastisk katt som hette Kuratorn, och honom gick jag alltid till med mina problem när jag var ledsen. Jag tyckte att Kuratorn var ett svårt namn, så jag kallade honom för Probleblatorn. Probleblatorn satt alltid och nyssnade med stängda ögon och såg fridfull ut, och när jag kramade hans runda, mjuka kattkropp spann han ljudligt. Han var en underbar katt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag ska jag göra absolut ingenting, jo förresten, ha lite ångest över ditten och datten, bäst att passa på när man inte har annat att göra. Flört Nej, skämt åsido, jag brottas lite med några beslut som måste tas och lösningar som behöver bli funna, men det ska nog gå bra det också!

#0 Vilken härlig kavalkad av superfina skulpturer! Det riktigt vattnas i munnen. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

LinusCRX
0

God förmiddag!
Solen skiner och vädret är verkligen på topp. Känner mig lite dagen efter idag efter en häktisk dag igår.
Vaknade till skönsång, paket och mycket Linus- och Charliegos. Ikväll blir det födelsedagsmiddag ute med make.
Ha en bra dag alla!

Dolleminas
0

Här skiner solen ute och jag har dessvärre inte tid att gå ut "för allt göra inne"… imorse var det alldeles vitt på backen av frost… på ett vis längtar jag till snön men vill inte ha det riktigt än..

pallemaxwell
0

#2 grattis på födelsedagen Skrattande

Leffe
0

God dag. Nyss vaknat. Idag måste jag städa så att jag hittar soffbordet bland annat. För övrigt händer det inte så mycket mer än att jag ska se Timrå-Brynäs i kväll på pay-per-view.
#2 Grattis på födelsedagen

Sköt om er

Anna77
0

#2 GRATTIS!!! Hoppas ni får en trevlig kväll.

MyTwiggs wow så vackra de är!!!!

Idag blir lite målning av vardagsrummet och städa lite.. Pappa och hans fru kommer över helgen och hälsar på.

Hoppas alla får en bra dag!

Dolleminas
0

Opps jag missade…Skäms… GRATTIS på födelsedan #2!!!!

Inlägget är låst för nya kommentarer