Burskynke och bädd
Här kommer en bild på Yoko i sin nya bädd och vår nya burklädsel. Mer finns att se på vår hemsida www.cornish.nu
jättesnyggt!!!

Men det var bland de snygaste jag sett bland bäddar. Kommer nog med en beställning framöver.

Supersnyggt! Vet att jag sett era fina bäddar och burinredningar på någon utställning, känner nu att jag borde ha slagit till på en bädd eller två.
WOW!!!! å vilken katt… Yoko är snygg i sin fina bädd!!!
Åh, sötnosen! Vad stor hon har blivit - Tamsin ser fortfarande lika bebbig ut som vanligt (tror jag, men man blir ju hemmablind). Längtar efter att se er coola tös på utställning snart. 
Förresten kan jag varmt rekommendera Pemicos kattbäddar! Mina tre katter brukar knöka ned sig i sin och de håller jättebra kvalité efter flera tvättar - känns mycket mer gedigna än det krafs som går att köpa i affärer. Så de är mycket prisvärda, för att inte tala om snygga.
Supersnyggt!!

Super super snyggt …båda skynke, bädd och katt..

Tjusigt! Det ser ut som ett gemak värdigt en drottning, men så ska det ju inte vara annat än det bästa åt våra små gryn. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Jättesnyggt och jättevacker yoko.. Du har väldigt god smak på färger peter..
Ursnyggt! Vilken härlig buruppsättning. wow!
Yoko är så underbart vacker. Gillar den kolsvarta nosen som blir så cool kontrast till resten av ansiktet.

Gudars skymning! Detta är det snyggaste burskynke jag någonsin har sett, smakfullt!
Sötingen Yoko går inte av för hackor hon heller!
Ni har så fin smak, både vad gäller katter och inredning till katterna. Jösses! Yoko har blivit en så stilig flicka! Jag förstår att ni är stolta över henne!
Kul att ni är här också! Krama alla katterna!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
jag bara älskar paljetterna…!Och kattens vackra haka som hon vågar sticka ut !Hon vet nog att hon är snygg!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Sååå otroligt snyggt!!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Hej och tack - vi gillar både paljetter och hakor…
Tycket att utställning skall vara en extra sak - snygga burar och riktig show.
Tack för rekomendationen - att de funkar efter tvätt & att kissarna gillar bädden.
Syr ni allt själva??Även på beställning?

#17 - Ja vi syr allt själva - säljer ibland på utställningar och tar även beställningar - se på vår hemsida vad som finns just nu och hör av dig om du eller någon av er andra om ni har frågor.
Jättefina saker ni syr!!!
Ni har inga planer på att sy några puffar som har mörkt tyg invändigt ist för ljust? Har ju sphynx och vitt blir ju brunt på en gång… ;)
I min bekanskapskrets är det nog rätt känt att jag har dille på att köpa puffar! Så syr ni någon med lite mörkare innertyg får ni nog alldeles säkert en beställning.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#20 frågar du mig så passar en svart Gunvald i precis vad som helst! 
Själv måste jag nog slänga in en beställning på en av de röda bäddarna, skulle vara så snygg i mitt sovrum.
Såå snyggt! Kollde hemsidan och blev jätteförälskad i bäddarna über snygga.
#20 Säger som Spotless - alla klär i svart, så då borde en svart klä i allt!

#20.. ser det framför mig ..hur du klämmer dig ner i den urflotta röda…
#20..#23….det är klart…men vilken ska man välja ..vill ju ha alla…

snyggt

#24 haha, ja nog för att man är skadad… 
Kanske de kan fås i Queen size, ..för oss lagom galna..?
#24 Ole, dole, doff… 

Supersnyggt!
Kan varmt rekommendera bäddarna! Ika fick en på utställningen i Malmö och hon sover i den jämt.
Hon är dräktig nu och förlossningen är beräknad till 30/7. Har byggt en jättefin födslolåda till henne som hon visat ungefär noll intresse för… Så i förrgår tänkte jag att jag fick försöka locka in henne i den. Lådan i sängen och Pemico-bäddan i lådan, och voila så sover Ika i lådan 
#27 Nja - kanske inte
#29 Tack - håller tmmarna att förlossningen går galant - tänk om de föds i en av "våra" bäddar - stolt.
Vi har fått en del förfrågningar på hängmattor till utställningsburar och -ja vi syr upp dessa.
#30 Åh, ni skulle kunna livnära er på det där alltså! Såå snyggt! Tror du en hängmatta räcker eller borde man ha en puff också? Tänker mig att ha en fårskinnsfäll på botten kanske så är det skönt att ligga där också. 
#31 Tack - att jobba heltid tar den mesta av min tid - men det är ett intresse att skapa, sy, klä om, bygga osv
En hängmatta kan räcka beroende på om katten gillar att ligga i en sådan? Med ett fårskin på botten borde det vara nog till din lilla prinsessa.

Ja, jag väntar nu tålmodigt på att min bädd och hängmatta ska komma, har en bädd av Pemicos sen förut och mina katter älskar den. Den förra är beige och nu köpte jag den bruna, pasar ursnyggt till min beiga o bruna burskynke jag sytt upp =)
Detta är inte den sista jag köper ialla fall.
Snyggare bäddar, Peter, får man bara inte tag i =)
#33 Lägger lådan på posten i dag om jag inte ser fel på klockan - bör vara hos dig på tisdag - lycka till.

#34 ni syr så himla fina grejer, när jag får lite mera pengar är det helt klart ett burskynke från er jag behöver
#30 MEJ MEJ INTE FÅR NI VISA SÅ SNYGGA SAKER JAG HAR INTE RÅD *BUHU* 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Men jädrans så snygga! Skulle ni kunna sy upp en i Finska burmått till min lille Mauritz? Vad tycker ni skulle passa min choklad/vita prins med gröna ögon?
…..milda makter…så snyyyygga…..vet inte vilken jag ska välja…..gha……till en svart Gunvald….vad tror ni skulle passa???