God morgon 21 oktober!
Tråkigt väder idag!
Jag ska åka och hälsa på Myra i stan och gosa lite med hennes härliga regnbågsboa-ormar. De är väldigt vackra. Ormar är inte riktigt min grej egentligen, men dehär är för häftiga!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ohh vilka mysiga. Jag tycker om ormar, men vågar inte ha några just nu. (tänker mest på katterna, och ormen).
Jag har varit ute på lite promenader men skall vila lite efter helgens utflykt. Vi kom hem vid 19 i går kväll.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Jag sitter och käkar frukost med en supergo Enya i mitt knä… Har nyss kommit hem efter en halv mils promenad med hunden… Är ledig idag och ska bara göra Ingenting… 
Villken härlig färg ormen har! En höst-orm:D
Jag har precis kommit hem från jobbet. Sitter vid nya skirvbordet med katten på axeln och njuter av mina nya bostad. En kompis ska komma över och fika lite och titta hur jag bor. Jag har äntligen fått en passande plats till min något udda vas dessuom! Haha, den har en historia som varit med i p3 så den är vida känd. Jag fastnade i tullen för jag hade den i handväskan…

#0 Verkligt fina ormar, vilken färg. Fast det är nog inget husdjur för mig
.
I dag har jag pluggat på förmiddagen och även hunnit att vara ute på en härlig ridtur i skogen på min lilla häst. Jag fick bara lite björnfrossa. För att dämpa det berättade jag hela tiden högt för Eldur om allt vi såg, i bland vääldigt högt. Det hade varit lite pinsamt om jag stött på en svampplockare
Och nu tittar till och med solen fram!
# 3 Haha! Har du varit med på P3 också asså? Synd att jag inte har bilder på handukshängarna, då hade de hamnat här också ;)
Jag har varit med på P3 massor av gånger och syster Myra har vunnit Morgonpassets nörd royale!
www.mytwiggs.com

#0 Vilken mysig orm=) och vilka vackra färger den har. Hoppas du haft en underbar dag bland dom=)
Har precis satt mig vid datorn igen efter en tur till arken zoo=) där dom haft kampanj pris på elementhängare till katter så jag inhandlade en mkt fin sådan=) och lite annat smått och gott=)
#3 Vilken otroligt läcker vas=)
Äntligen ledig!! Har jobbat 11 dajgar i sträck med betald timmsnitt på 9 per dag, (eftersom jag har sovande jour så får jag inte räkna hela dygnet
….) men om man räknar att jag knappast fått sova så förstår ni nog hur mör jag käner mig…
Glädjen stod hög här när jag kommer hem och får se att Alma visar smår rosa tissar!!!
Nu ska jag strax iväg på utv.samtal för den äldre sonen… kommer dock och kika in lite senare..

Godkväll!
Har varit trött och risig hela dagen, huvudvärk, magvärk, leda, ja, nästan hela registret. Lite piggare nu men ställde in kvällens aktivitet som var en konsert med en vän. Vi får göra det en annan dag istället.
#0 Vackra men jag skulle inte komma inom 10m från dem… 
#4 Jag har full förståelse, jag brukar prata högt för mig själv hemma i lägenheten om det blir för tyst. 
#5 Mycket nyfiken på vad "Morgonpassets nörd royale" innebär och hur hon fick den titeln. Tell me! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 8 Det är en nördtävling som morgonpasset hade där de tog ut de nördigaste personerna som fick den titeln morgonpassets nörd royale. Myra var Yatzy-nörd! Hon kan slå 6 tärningar och säga summan på två sekunder typ…
Ormarna var fina… men jag tar inte i dem heller… Ännu mindre i spindlarna hennes 
www.mytwiggs.com
Precis hemkommen. I natt blev det övertid. Min avbytare blev sjuk. Så det var bara att vara kvar några timmar extra. Snart är det sovtime.