Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 748 ggr
Dragonrebell
0

Nu har ni chansen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tidigare så är det flera personer som har velat träffa Tjorven live och som ville att vi skulle komma till Stockholmsområdet på utställning. Nu har ni chansen. Vi kommer att delta på Speed Cat båda dagarna. Det är bara att titta förbi!Skrattande

MyTwiggs
0

Åååhh.. Hoppas verkligen att jag lyckas lösa det så att jag kan åka med någon på lördagen. Jag har kommit med men chaffisen har fått förhinder. Typiskt! Det vore spännande att få träffa på tjorven ju! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Dolleminas
0

Vad kul att ni kom med!! Jag vet hur mysig Tjorven är… (säg till om du vill bli kvitt honom, jag byter gärna ut gubben min mot honom..Flört)

Hoppas han tar titel denna gång!!

Dragonrebell
0

#2 Hahahaha….skulle inte tro det! Tjorven är min! Skrattande Tack…det hoppas jag med!

Leffe
0
MyTwiggs
0

Tjohooo! Kommer på lördag och hoppas att jag får träffa både tjorven och Leffe Flört

www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

#5 Toppen, så det löste sig med skjuts!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jajjemen! Så dessa två kommer (doch den ene med en betydande kroppshydda Skäms).

www.mytwiggs.com

Dragonrebell
0

#4 & #5 Toppen! Skrattande Ska bli kul att träffa er. Kul att se dig igen Leffe!

A-M.H
0

…vilken svärta… vilken kille…mer behöver jag inte skriva…jag tror du förstod att jag gillade honom…Kyss..han gillade mig också…..eller var det min kattmyntapuff…ObestämdFlört

[Silkwaves]
0

Jag smygbeundrade killen din i dag - såg tyvärr inte till vare sig dig eller Racerdonnan (eller så kände jag inte igen er Skäms usel på att känna igen folk…)

Härlig kille!

Leffe
0
RacerDonnans
0

#10 Så tråkigt att vi missade dig. Jag hade sett fram emot en pratstund.

#11 Jättekul att du kom och tack för leveransen av Neutra-san.

Till alla vi träffat idag vill jag säga tack för idag och det var verkligen kul att träffas igen till de flesta och äntligen till ett fåtal.

Hoppas vi ses imorgon också.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Dragonrebell
0

Jag tyckte att det var roligt att få träffa alla som tittade förbi.

MyTwiggs
0

# 11 Och jag missade dig!!! Hur kan det ha gått till? Var du där i lördags?  Typiskt annars men vi ses säkert framöver i alla fall, eller hur?

www.mytwiggs.com

Dragonrebell
0

#10 Äsch…vad synd! Jag är också dålig på att känna igen folk.Obestämd Ja…visst är han en riktig snygging?! Är så glad över honom! Skrattande