Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 328 ggr
EvaG
0

God eftermiddag 20/10-08

Nu börjar mina förberedelse för att gå ut och få en matbit tillsammans med halva styrkan på arbetet. Sedan gäller det kvällens stora underhållning Fotbollsderbyt mellan Djurgården och Hammarby på Råsunda live. Ska bli kul och spännande, men kallt tror jag. Hoppas Hammarby visar vilket lag som är bäst i stan. Ha nu en bra eftermiddag och kväll allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

Du får nog en spännande kväll, men bäst i stan…du kanske räknar AIK som SolnalagSkrattande

RacerDonnans
0

Hej!

Nu sitter jag på mitt hotellrum i Umeå. Härligt att vara incheckad och nu skall jag bara koppla av ikväll. Har haft en tuff dag då jag var svimmfärdig av trötthet och jag har missbrukat Red Bull hela dagen.

Säger än en gång att det var en härlig helg och så kul att träffa er alla forumister men trist att jag missade några (vet att jag missade Mia och Anki men kanske någon mer).

Ha det så gott alla. Vet ej hur mycket jag hinner ut i veckan eftersom jag kommer plugga hel dagarna på skolan och jobba med inlämningsuppgifter på kvällarna (förutom att jag skall till Natali på en fika såklart, det tackar man ju inte nej till).

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Dragonrebell
0

#2 Skönt att du kom fram ordentligt. Men se till att lägga dig tidigt ikväll, så att du får sova ut! Pluggandet kan du börja med i morgon tycker jag. Är rädd om dig min vän!

AnneAlva
0

Godkväll!

Surfar ut lite efter en trevlig spelkväll i goda vänners lag med en kvällsmacka efteråt på nybakat bröd. Sämre kan man ju ha det. Tungan ute Dagen har varit fartfylld så det blir sängen för mig nu snart, godnatt alla!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AlexH
0

Har precis avklarat att lämna in första grupparbetet på Pawpeds Avels och uppfödar utbildning G2 (fortsättningskursen) samt BÅDA enskilda arbetena för denna vecka *stolt* jag har fått jobba intensivt, eftersom flera av kvällarna denna vekca måste gå tillövertid på jobbet.

Väldigt bra kvalitet på kursen :) Det är roligt - tidskrävande och utmanande man får verkligen sätta de små hjärncellerna i gungning. Pawpeds uppfödar och genetik kurser rekomenderas varmt ! Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

RacerDonnans
0

#3 Tack!

#4 Tack för i helgen.

#5 Snyggt jobbat.

Nu skall jag sova. God natt!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.