Godmorgon 18/10
Godmorgon!
Nu är det många som åkt iväg på utställning och jag håller alla tummar och tår för att våra cornishar ska sopa mattan med motståndet!
Lycka till alla ni!
Idag ska jag på ventilering av en god väns magisteruppsats, den handlar om forntida egyptiska "vinetiketter" (egentligen märkningar på amforor) och jag ser mycket fram emot det, ska bli väldigt intressant. Imorgon ska jag till Speedcat som åskådare men first things first som man brukar säga. 
Ha en jättebra dag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God förmiddag!
Har hunnit dammsuga hela lägenheten, nu blir det golvskurning med hjälp av 4 katter
Imorgon bär det av till Speedcat så jag måste plocka iordning allt. Vi har med oss två kattungar varav den ena är till salu
Ha en bra dag, och lycka till ni som är på utställning idag!
Nu ska jag snart iväg till Speedcats utställning och titta lite. Sedan är det hockey som gäller.
Sköt om er

Jag har precis ätit lunch, så nu är der bara att fortsätta med isoleringen av min förstuga. I kväll blir det middag hemma hos syrran.
Eftermiddag!
Skjutsade just Rexmamma till Speedcat, hon ska hälsa på alla som ställer ut och fotografera lite.
På hemvägen när jag körde upp på den 8-filiga E4:an så låg där en krossad katt. Jag blir så lack…. Katter är ju så positiva varelser, denna stackare tyckte nog detta var ett spännande ställe - så PANG! Men bor man på landet kan det ju vara rätt att släppa ut dom.
Vår nya värmepump surrar bakom husknuten. Sparade 75 kronor under torsdag och fredag, och det är ju alltid en början.
Solen skiner härligt och Sessie löper allt mindre - tror jag. Hmm hmm. Nu försöker hon spräcka glasrutorna igen 
Ikväll är det spelning med bandet. Ska rocka loss på en 50-årsfest vid Bögs Gård på Järvafältet. Brukar bli mycket dans till sena timmen.
För mej väntar ännu en kvälls arbete, men efter det blir det lite avkoppling tillsammans med vänninno och med ost och kex. Ha nu en trevlig lördagkväll.

Nyss hemkommen från Speedcats utställning, ska dit i morgon igen så nu ska man äta lite, glo på tv en stund och ladda batterierna för morgondagen.
Nyäten och trött efter en dag på Speedcat. Jättekul att träffa alla ni som var där! lycka till alla ni som står startklara inför imorgon.
Nu lite ost och kex tillsammans med make, sedan kommer man sova gott ;-)