Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 623 ggr
aggeelin
0

Godmorgon! 16 okt

Grått och regn är det men dagarna går så fort så jag knappt vet vad det är för datum! Lyxar mig med att sitta hemma på förmidagen och rätta tentor, har tända ljus och gott kaffe. Men de knasiga katterna som annars svansar runt mig och vill att jag ska stanna hemma, de har gått och lagt sig. Charlie som vanligt under mitt täcke och Maxen ligger under sängen. Knasbollar Obestämd

Till lunch ska jag hämta min cykel som åter har punktering och sen blir det jobbet på em (och mer rättning, måste blir klar).

Ha en bra dag alla Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MyTwiggs
0

God morgon!

Här är det lite kyligt! Katterna laddar inför helgens utställning Skrattande Jippiiiie jag ställer på lördag! Inga förhinder har dykt upp än så länge!

Nu ska keramikugnen få jobba!

# 0 Låter mysigt.. Och… God lunch! Flört hihi

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

lockar
0

Sitter här och slappar har semester den här veckan och nästa. Jag är så glad Charles har fått riktigt bra med päls och många lockar. På söndag ska jag hämta Hexan har inte hittat något bra namn till henne än. Men det ska vara något på C.  Ha en bra dag.

AnneAlva
0

God förmiddag!

Kändes lyxigt att inte bli väckt klockan 7 imorse, löpen håller nog på att klinga av tror jag. *hoppas* Idag ska jag pyssla med UKs klubbtidning med min medredaktör och förhoppningsvis komma en bit på vägen mot färdigställande, (utgivningsdatum är om en dryg månad) ,em det är lika bra att sätta igång tidigt, det tar längre tid än man tror och det är skönare att jobba undan små portioner åt gången istället för att ta en massiv klump i slutet.

Förresten, är det någon mer än jag och Eine som är UK-medlemmar och ska på Rexkonferensen nästa helg? (Ja, Eine lär väl inte dyka upp när eftersom hon är i Egypten, men ni förstår nog vad jag menar Glad)

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Leffe
0

Själv ska jag i väg och kolla synen och beställa nya glasögon. Sedan kanske jag slipper sitta med näsan mot dataskärmen eller med förstorningglas när jag ska läsa i skum belysning.

Sköt om er

Dolleminas
0

Hejsan så här mitt på dan…

Jag har haft/har fullt upp nu när jag är hemma mellan jourpassen… på morron här har jag gjort ett pass på gymmet med min ena arbetskompis, håller på med mer äppeldricka och gjort storkok med kasslergryta så det finns… ska snart hämta skolbarnen innan det bär iväg till jobbet igen för nästa 24-timmars jour (ska avverka 2 till innan tisdag…) så jag syns nog inte så mycket här… Kram på er alla!!!Skrattande

EvaG
0

Jag hoppar in och säger god natt.

Medarbetare på Vilda västern iFokus