Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 396 ggr
TamlinsMatte
0

Men matte, den är ju ROSA! *bild*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tyckte att Tamlin behövde nya ytterkläder, den användbara och älskade tröjan är alldeles nopprig. Och stackars Tamlin väldigt underbepälsad. Men om jag vill undvika att folk tror att jag promenerar en oversized rosa sköldpadda får jag nog släppa den idén… Såhär bra tyckte han den var…

MyTwiggs
0

Hahaha! Lille Tamlin! Han ser verkligen förfärad ut… Flört

Frågan är om det är färgen eller sköldpaddslooken han är mest obekväm med Tungan ute

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

KatternasMatte
0

Så söt han är Kyss

citrina
0

Ser ut ungefär som min hund varje gång man drar på honom regntäcket. Typ "matte jag kvävs - finns det inga djurskyddslagar i det här landet som förbjuder djurkläder?".

Supersöt är han hur som helst!

TamlinsMatte
0

Ja, jag tror det är kvävningskänslan han försöker bemästra. Men om Nilsfors kan komma på ett sätt att scanna honom genom västen tror jag mig ha ett nytt användningsområde… han rör inte en fena så länge västen är på. Superpraktiskt. Om det inte vore för problemen att komma åt då Obestämd Han skulle ju inte se ut som en sköldpadda om han bara såg det möjligt att sträcka på de långa skånkarna en aning. Men neeej. Han ligger. Möjligen ålar han längs golvet…

AnneAlva
0

Haha, det var mig en söt rosa sköldpadda, men jag tycker mig kunna se hans invändningar… Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

SagaLina
0

Hjälp vad rolig han ser ut!! Mina katter har också sett otroligt förnärmade och stelfrusna ut när jag har provat kläder på dem!

EvaG
0

Han är nog förnärmad och generad.

Medarbetare på Vilda västern iFokus