Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 494 ggr
Leffe
0

Kalender: När, var, hur?

Här kan du gå in och se när det är kattutställningar. Tanken är också att du ska kunna gå in och se när det är andra aktiviteter än utställningar också. Står bara kattklubbens namn innebär det att det är en utställning. Står det ett klockslag framför så är det en annan aktivitet än utställningar. Klickar man på kattklubben så kommer det fram mer info.

HÄR GÅR DU IN >>

Till klubbansvariga: Vill ni ha in något i vår kalender ta kontakt med någon av medarbetarna. Du hittar oss under "Om sajten"

EvaG
0

Kan ju bli en toppengrej!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0

Ja, det kan nog bli bra. Jag antar att alla månader kommer med sen?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

Hoppas och tror också på detta. För att komma åt alla månader trycker man på pilarna för och efter där det står t ex September 2008.

Buffy-co
0

#3 Det kan ju bli bra Glad

Det kommer alltså läggas länkar sedan till respektive utställnings information- när man klickar på en utställning/kattklubb?

Leffe
0

Nä det går inte att lägga länkar så. Däremot står den mesta informationen om var, anmälningstid och avgifter samt postgironummer

MyTwiggs
0

Åååååå så bra! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Buffy-co
0

Jag kanske är blind..är inne mitt i natten en stund.

_Sutttit och rensat en hel del svart trumpetsvamp-trätt på tråd för torkning och kollat nattfilm- Thelma och Louise..(så sorglig..)

_Men- alltså…jag ser bara att det står vad hallen heter och datumet förstås….
Vägbeskriving eller "anmälningstid och avgifter samt postgironummer"-som du skriver..det kan jag inte hitta alls där!
(har klickat på flera för att kolla..)

Var ska jag klicka då??
Eller har du inte lagt in det än alltså?Obestämd
Ingen panik- jag bara undrar om jag är helt puckad..Tungan ute

Leffe
0

Du är inte blind eller puckad. Tyckte bara det var extra extraarbete och onödigt att skriva in anmälningstid och avgifter på de utställningar där tiden redan gått ut. Någonstans måste jag börja och jag började vid dags dato för det kan ju finnas folk som vill titta på en utställning. I och för sig kunde jag börjat andra halvan av november för där finns utställningar med anmälningstid kvar och där finns uppgifterna om inte utställningen redan är fullbelagd. Vidare finns de inte med där klubbarna ännu ej kommit med uppgifter typ 2009.

Gittan
0

Det är ju en bra sak bl a för er som åker på utställningar.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Denna kommentar har tagits bort.