Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 425 ggr
Eine
0

God morgon vänner, 15/10

Passar på att skriva nu , sista morgonen här innan min resa.En blek sol kämpar ihärdigt för att lysa upp dagen.Nu börjar jag känna en lätt släng av resfeber,och funderar på om jag glömt att packa ner ngt,eller glömt något viktigt att ordna med här hemma för kattvakterna.Nå, det visar sig ObestämdGlad!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Eine ha det bra på semestern

Idag ska vi masta av båten inget jag direkt ser fram emot.

Stolt ägare till tre La permer

RacerDonnans
0

Solen skiner denna morgon och trots att jag har två böcker att göra läslogg och sammanfattning på före fredag så känner jag mig ovanligt avslappnad (kanske för att jag gett upp lite om att faktiskt hinna allt). Fredag bär det av till Speed cat.

#0 Ha en underbar semester och slappna av och må gott idag. Du har säkert kommit ihåg allt av vikt. Det övriga löser sig alltid.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnneAlva
0

Godmorgon!

En till tidig morgon med uppvaknande av två vrålapor som tillfälligt bosatt sig i vår lägenhet. *suck* Att jag ens kommer att vara funktionsduglig efter den här veckan känns smått overkligt, men kroppen lär tydligen ha mer resurser än man tror, jag hoppas det är sant…

#0 Är det nu du åker, du har ju pratat om det så länge och nu är det äntligen dags, jag hoppas ni får supertrevligt! Jag ska tänka på er och hälsa pyramiderna från mig!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AlexH
0

God förmiddag! Jag har haft en tidig start och fixat fram veterinär till Nordic winner *klapp på min axel* Så jag har gjort mitt arbete idag :9 - eller ja jag har ju själva huvudarbetet kvar idag då, det där som betalar ut lön till mig varje månad åxåKyss så Jag får väl sätta igpng med det nu .

Hoppas du får en underbar semester Eine så kommer jag och hälsar på dig när du är hemma igen för lite mysigt prat och kattungegos :)

Kram

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Medea
0

Godmorgon!

Vaknade av kattrace i hela lägenheten, upp i sängen, under sängen, upp i fönstret, ut i vardagsrummet en sväng, upp i sängen igen… Börjar så smått förstå varför aktiva (hel-galna) raser i regel är lite mindre och nättare. Mille, 4,5 kilo, låter nämligen som en hel elefant när han dundrar fram…

#0 Härligt med semester!

MyTwiggs
0

God morgon!

Idag är jag trött! Är det fullmåne nu? Jag har inte sovit i natt, så det blir nog till att dricka mycket te idag och ta det lugnt.

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0
Eine
0

Tack alla goa människor,jag ska sända er en tanke när jag tar första doppet..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

# 8 Det är bra! Jag ser också fram emot att resa. Jag får vänta en månad till Skrattande (visserligen misstäbker jag att det inte blir mycket bad, men väl en trevlig weekend för mig och en god vän).

Ha en jättetrevlig resa Eine! Man kommer onekligen att sakna dig här på forumet!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnnMarie
0

God förmiddag Glad Idag följde jag med min 9-åriga dotter till skolan och var med under förmiddagens lektioner. Det var trevligt….

Ha en underbar semester Eine!!

Avots
0

Godmiddag!

I dag har jag kört i väg två billasss skräp från min lada, det var skönt att bli av med lite, nu kommer jag nästan in i ladan.

SÅ har jag också haft lite NH träning med min häst som har stått på vila i 14 dagar, nu skall vi göra en försiktig omstart, jag hoppas att han har blivit lite gladare efter sin semester

Tindra är trött efter gårdagens veterinärbesök och medicineringen, hon ligger framför min braskamin och slöar. De andra två också men lille Cello har lite svårt att koppla av någon längre tid

MonicaLagerquist
0

Hurra nu är masten nedmonterad och jag slapp vara med.Har tillbringat större delen av dagen i syrummet.Jag har köpt in en hoper handukar på IKEA och idag har min symaskin broderat tassar på dom Sen ska handukarna med till Hitta Katten i Enköping.Antingen får dom använda dom på katthemmet eller lotta ute eller sälja dom.Cissi och jag ska ju dit på deras propaganda utställning i november så det gäller ju att fixa lite som ska med.Det är tänkt att det ska bli lite bäddar sovpåsar och filtar också.

AlexH
0

#12 vad duktig du är! Fint att du lägger tid och pengar på att stödja katthemmet :)Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

Det är ju mitt sätt att hjälpa till då jag varken kan eller vill ta in hittekatter i mitt hem.