Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 386 ggr
MyTwiggs
0

Gomorron 14 Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagen börjar bra med Nappis scanning hos Lennart Nilsfors. Ingen HCM där inte!

Hoppas dagen fortsätter lika bra… För oss alla!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Godmorgon!

Dagen började med kiss. Inte så upplyftande precis, två löphonor och de är bara halvvägs igenom sina löp än, jag tror jag tar in på hotell snart… Det märkliga är att det som är kissat på är en hård plastbricka som vattenskålen står på. Av de tusen och en mjuka och gosiga ställen som finns valdes alltså en hård plastbricka där då även vattnet fanns. Är det någon mer som tycker det känns lite märkligt? Jag har funderat i banorna kring urinvägsinfektion, så jag tänker hålla utkik efter fler små olyckor idag. Men om någon annan har någon tanke så dela med er för all del!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

# 1 Ajajaj.. Men löpande honor är ganska märkliga! Håll uppsikt och var vaksam men det är inte otroligt att de bara fjantar sig!

www.mytwiggs.com

Eine
0

mina älskar att kissa på plast..och annat med, men plastpåsar etc är absolut gångbart i *Damernas*(? Obestämd) Värld

God förmiddag förresten..Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

#o Vilket bra resultatsvar
#2 Min gamla terrorist Fia-Lotta kissar på tyg, t o m på min huvudkudde som hon annars ligger intill. Hon kissar på plastpåsar sedan spelar det ingen roll om husses ätbara limpa finns inuti.

Själv ska jag ta fyra katter till veterinären idag för vaccinering. Det är dags för de fyra äldsta att vaccineras. Därefter ska jag kolla hockey. Funderar på om jag ska se Elitserien på teven eller om jag ska se en lokal småklubb live i kväll.

Sköt om er

aggeelin
0

Godeftermiddag!

Sitter här på formumet istället för att jobba (rätta tentor). Är irriterad på mig själv som trodde att de låg i väskan - när de ligger i en snygg hög på jobbet, fy så onödigt. Jag som trodde att jag skulle få umgås med katterna medan jag jobbade. Nu är det bara att cykla tillbaka till jobbet igen! Ikväll blir det Indienkväll på jobbet, bilder från besök här och där, indiskt te (sött, sött) och sen god mat på restaurang, gott.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

rexmamma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi också en löphona. Hon försöker övertala Peleus som är kastrerad sen 3 år tillbaka. Skrattande Han ställde upp för hugade damer i flera år, men nu tycker han bara att löpflickor är jobbiga ….

Det blir till att beväpna sig med öronproppar inatt. Sessie som löper låter inte olikt vårt brandlarm Skrikandes

Tänk att någon som är så söt kan låta så illa …..

MyTwiggs
0

# 6 Det är inte klokt så vacker hon är!Kyss

www.mytwiggs.com

EvaG
0

Precis kommit hem från arbetet och sitter nu här på iFokus med en kopp te bredvid. Ska titta lite på mina favoritsajter och sedan sova. Säjer god natt här nu.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer