Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettsamåkning-och-transport
Läst 797 ggr
AnneAlva
0

Samåkning till Rexkonferensen 25/10?

Slänger ut en fråga om samåkning från Uppsala eller närheten (eller på vägen…) till Jacobsbergs gård där NR:s rexkonferens hålls den 25/10. Det är jag och Sandra (Sashimis) som gärna åker bil istället för tåg och tunnelbana. Om ingen har möjlighet att plocka upp oss här så kan vi säkerligen ta tåg till T-centralen om någon skulle ha möjlighet att plocka upp oss där?

Tacksam för alla förslag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

rexmamma
0

Vi ska dit med bil…., men vi passerar ju inte Uppsala precis. Hur är det med tåget från Uppsala, stannar det i Upplands-Väsby? Eller någon annanstans på vägen? I så fall kunde vi plocka upp er på någon station. Centralen är liiite bökigare att passera…, men ingenting är ju omöjligt förstås. Skrattande 

//Mia

AnneAlva
0

Tåget från Uppsala till Stockholm går genom Knivsta och Märsta innan det är framme vid Centralstationen. Det går att åka en pendel från Uppsala till Uplands Väsby med en kombination mellan UL och SL men det är konstigt nog dyrare än att åka hela vägen till Stockholm, ibland undrar jag över lokaltrafiken… Obestämd

På något vis går det alldeles säkert att lösa. Fast om någon ska åka hela vägen från Uppsala så är det ju smidigare förstås. Om inte så tackar vi gärna ja till det jättesnälla erbjudandet! Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

Om ni hittar någon som kan plocka upp er vid T-centralen så kanske det finns plats för mig också därifrån? Annars kan vi väl ta tunnelbanan tillsammans, Anne och Sandra? Jag ska också dit och åker från T-centralen…

Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Wiveka]
0

Jag åker tunnelbana från Slussen. Vi kanske kan ta sällskapSkrattande

MyTwiggs
0

# 4 Tjohoo! Förfest på tuben! Flört

www.mytwiggs.com

[Wiveka]
0

Självklart, sedan blir det efterfest oxåFlört

Sashimis
0

Bra initiativ Anne!

Om vi inte kan samåka (bil) med någon så låter det roligare att vara ett helt gäng som irrar runt och ser förvirrade ut än att vara ensam ;)

Sashimis
0

#6 Förfest på vägen hem låter i och för sig inte helt fel för jag ska nog ut på kvällen sen Tungan ute

Clee
0

Vad roligt att det kommer ett helt gäng härifrån! Ska bli kul att träffa er allihop! :) (Dvs om ni nu kommer fram Flört)

A-M.H
0

..tyvärr kan jag inte bistå med upp-plockning efter vägen….har nästan gångavstånd…tror mig ha i alla fall..SkrattandeTungan ute..ska bli jättekul o ses..Glad

pallemaxwell
0

#4 åker tunnelbana från t-centralen och gör gärna sällskap Skrattande

MyTwiggs
0

Härligt! Vi borde göra upp en tid via PM och stämma träff vid spottkoppen!

# 6 Efterfest? Vart då? Flört

www.mytwiggs.com

[Wiveka]
0

Ja, det kan vi ju ta hemma hos mig, eller?Flört

#12 + #11. bestäm vilken tunnelbana ni tar så ansluter jag vid Slussen.

MyTwiggs
0

Visst! När bör man rimligtvis lämna centralen månto för att vara där i tid?

www.mytwiggs.com

pallemaxwell
0

#13 o 14 Har skickat PM

[Silkwaves]
0

Vad kul ni ska - blir riktigt avundsjuk, så avundsjuk…

Fast å andra sidan är nog Egypten inte så illa det heller… Ska sända er en tanke när jag guppar i Röda havets förhoppningsvis både varma och klara vatten.Flört

Jag tror konferensen kan bli riktigt riktigt bra och det finns ju många intressanta frågor att diskutera OskyldigFlört. Tror ni kommer att få en jätteintressant dag som förhoppningsvis kommar att leda till fortsatta diskussioner och seminarer om våra härliga rexraser .

MyTwiggs
0

# 15 Uppfattat! Flört

# 16 Handen på hjärtat… Jag är liiite avis på dig också, tro´t eller ej! Flört

www.mytwiggs.com

[Silkwaves]
0

#17 Helt OK Flört Vill ju faktiskt både och… men det gåt ju bara inte..

[Silkwaves]
0

Skämsdubellt