Kattlåda Deluxe
Måste saxa inlägg från min Blogg för att visa min kattlåda som jag äntligen fått ner från min farbror i Skellefteå som snickrat enligt mina anvisningar. Jag har ju inte möjlighet att ha kattlådan i badrummet, och denna har ventil på baksidan som jag ska ansluta till utventilen i hallen.
Ville att det skulle kännas som en gammeldax potatislår, nu gäller det bara att de har en låda på djuraffären som är ca 40 x 35 cm……..
[
](http://interiorstorytelling.blogspot.com/2008/08/en-kattlda-med-stil.html)

Hur snyggt som hellst, och så himla praktiskt att kombinera flera olika användningsområden. Smart också om det går att koppla den till utluftsventilen så att det inte blir så mycket lukt. men måste du tömma den uppifrån sittbänkens lock, eller ska man ta fram den varje gång?
fin! Och trevlig blogg :)

#1, man bara lyfter på det högra locket. (själva sittbänken har 2 separata lock. Jag ska som sagt köpa innerlådan idag, så jag hoppas ju verklinge att katterna hajar….jag återkommer….

Åh så fint det blev!
Älskade stilen med… skinnet och kuddarna. Skitsnyggt!!! 

Åh! Den passar så bra hemma hos dig! Hoppas att dom har klurat ut hur den fungerar nu, mer bilder!!!
Så himla snygg!! Letar efter något liknande, har en tvåbent bebis som snart kommer intressera sig för kattlådan är jag rädd… En likadan skulle passa utmärkt i våran hall.

Supersnyggt. En sån vill jag också ha. jag gjorde en variant att bygga igen under trappen och satte en kattlucka där som jag använde när tjejerna var små. nu har jag ju ett kattrum där de sover på natten och då kan jag ju inte använda luckan under trappen, men denna lösning skulle ju se fin och fräsch ut.
Ventillösningen låter ju bara så toppen.
Kommer gärna och inspekterar på någon av mina turer till Stockholm i höst!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#7 du e alltid välkommen
#5 Johanna, JOhanna, jag har så roliga bilder att visa, tror du inte att en puff jämt ät tom iallafall….och JAck får bara sova med huvudet inne i Buffys puff..fixar en ny tråd…..
Jättefin bänk! Det är så roligt att få inpriration tille egna hemmabyggen:)

#8 Och jag vill också komma o hälsa på nästa gång vi är i storstaden! Känns som om jag har många cornishar att hälsa på där uppe 

#8, du är alltid välkommen!

#11 Jag såg något liknande i taxfree tidningen på väg hem från Florida. Tyvärr kunde man inte beställa och få den skickad utan var tvungen hämta den. vart så sugen, fast din är såklart finare.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.